انواع کت و شلوار زنانه
اگر نگاهی به گذشته بیندازید، خواهید دید که کت و شلوار در ابتدا، پوششی رسمی، شیک و بسیار مناسبی برای آقایان بود. حتی تا چند سال پیش در کشور فرانسه، زنان اجازه پوشیدن شلوار در خیابان نداشتند! و فقط باید از پیراهن زنانه و دامن استفاده می‌کردند. اما با گذشت زمان انواع مدل کت شلوار زنانه به بازار راه یافت و زنان شیک‌پوش بسیاری به آن روی آوردند و به‌مرور، انواع کت و شلوار زنانه هم عمومیت پیدا کرد و به اندازه‌ای محبوب شد که آن را تن بسیاری از سلبریتی‌ها نیز می‌بینید. اگر شما هم می‌خواهید یک کت و شلوار زیبا داشته باشید، همراه ما باشید.
کت شلوار زنانه

1.کت و شلوار زنانه مجلسی

مدل کت شلوار زنانه مجلسی از ۲ تکه لباس تشکیل می‌شود: کت یا ژاکت و شلوار. دوخت کت و شلوار با انواع پارچه‌ها، مانند فاستونی، چرم، انواع پارچه کتان، جین، مخمل، مازراتی و … امکان‌پذیر است. همچنین این مدل کت و شلوار در مدل و اندازه‌های مختلف دوخته می‌شود و معمولا قد کت‌های مجلسی کوتاه است. اما کت و شلواری که به‌عنوان لباس فرم و یا حتی برای مهمانی دوخت می‌شود، قد بلندتری دارند. انواع کت و شلوار زنانه سایت ایواز، شامل کت و شلوار یقه انگلیسی، مازراتی زنانه آستین پف، آستین پیله زنانه، تک دکمه و یقه آرشال هستند.
کت و شلوار زنانه مجلسی

2.کت شلوار دخترانه اسپرت

کت و شلوارهای رسمی به اصطلاح شق و رق‌تر بنظر می‌رسند و تقریبا کیپ هستند تا اندام را زیبا و جمع‌تر نشان دهد. اما کت و شلوار دخترانه اسپرت، راحت و گشادتر دوخته می‌شوند، به‌طوری که می‌توان یک زیر کتی و یا لباس گرم‌تری در فصل زمستان هم زیر آن پوشید و شلوار آن نیز می‌تواند گشاد و راحت‌تر دوخته شود که بستگی به سلیقه شما دارد. دخترانی که به استایل با کت و شلوار علاقه‌ دارند و در‌عین‌حال نمی‌خواهند خیلی رسمی به‌نظر برسند، بهتر است به سراغ کت و شلوار اسپرت بروند. یکی از زیباترین کت و شلوارهای سایت ایواز که اسپرت و دخترانه است، کت و شلوار مخمل دخترانه است که استایل زیبایی را رقم خواهد زد.

3.کت شلوار رسمی زنانه

مدل کت شلوار زنانه رسمی نیز یکی دیگری از کت شلوارهاست که قطعا برای رفتن به یک کنفرانس، کنسرت، مهمانی‌های رسمی و حتی محل کار به یکی از آن‌‌ها نیاز خواهید داشت. قد کت رسمی از مدل مجلسی آن بلندتر است، به‌همین دلیل به مانتوهای کتی نیز معروف هستند. در واقع این مدل یک جایگزین زیبا اما رسمی برای مانتو است. صدها مدل از کت شلوار رسمی زنانه را در سایت ایواز خواهید دید. این مدل‌ها شامل، کت و شلوار مازراتی مغزی‌دوزی، یقه انگلیسی، تک دکمه، چهار دکمه، مدل چهارخانه مازراتی زنانه خرجکار، کت و شلوار بگ مازراتی، کرسپو دوجیب، یقه آمریکایی و صدها مدل دیگر هستند که حتما میان آن‌ها کت و شلوار دلخواه‌تان را پیدا می‌کنید. 
کت شلوار رسمی زنانه

4.کت شلوار کرپ مازراتی

بهتر است ابتدا جنس کرپ مازراتی در کت شلوار کرپ مازراتی را بشناسیم. مازراتی نوعی پارچه کرپ محسوب که با نخ‌های تابدار و اجرای فرآیندهای مختلف بر روی آن، این پارچه تهیه می‌شود. تقریبا همه پارچه‌های کرپ از ابریشم، ریون، پنبه، پشم و مخلوطی از برخی الیاف ساخته می‌شوند. در میان انواع پارچه‌های کرپ، پارچه مازراتی از بقیه آن‌ها ضخامت بیشتری دارد و برای فصول سرد مناسب‎تر است. این پارچه عالی با ایستایی بالایی که دارد برای دوخت انواع مدل کت شلوار زنانه یک گزینه فوق‌العاده محسوب می‌شود زیرا این پارچه هیچ آبرفتی ندارد و به‌راحتی می‌توان آن را در ماشین لباسشویی شست و اگر به‌درستی شسته شود معمولا نیازی به اتوکشی هم ندارد.
کت شلوار کرپ مازراتی

سخن پایانی
پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک دست کت و شلوار رسمی و مجلسی به کمدتان اضافه کنید تا زمانی‌که به یک مهمانی یا جلسه مهم دعوت شدید، دیگر نگران این نباشید که چه چیزی بپوشید. در این مقاله انواع ست کت و شلوار زنانه را بررسی کردیم تا بتوانیم یک راهنمای خوب برای خرید کت و شلوار زنانه در اختیارتان قرار دهیم. کافی است به سایت ایواز سر بزنید و یک دست کت و شلوار شیک و خاص متناسب با استایل و سلیقه خود را انتخاب و خریداری کنید. 
 
کت و شلوار رسمی و مجلسی
 
کت و شلوار رسمی و مجلسی
 
 
 
 
 
کت شلوار کرپ مازراتی
 
 
 
  کت و شلوار
 
کت و شلوار زنانه
 
کت و شلوار زنانه
 
کت و شلوار زنانه
 
 
کت و شلوار دخترانه
 
کت وشلوار زنانه اسپرت
 
کت و شلوار دخترانه
 
کت وشلوار زنانه اسپرت
 
کت و شلوار زنانه
 
کت وشلوار اسپرت زنانه
 
 
 
کت و شلوار دخترانه
 
کت و شلوار اسپرت زنانه
 
کت و شلوار سفید زنانه
دیدگاه کاربران
شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید