نکاتی که لازم است برای خرید لباس زمستانه بدانید

تاریخ : 1401/09/10

نکاتی که لازم است برای خرید لباس زمستانه بدانید

نکاتی که لازم است برای خرید لباس زمستانه بدانید

خرید لباس زمستانی زنانه | نکاتی که لازم است برای خرید لباس زمستانه بدانید


 با خرید لباس زنانه زمستانی استایل خود را شیک و آراسته کنید 

داشتن تیپ و استایل مناسب از اهمیت بسیار بالایی برای خانم‌ها و دختر‌خانم‌ها برخوردار است. داشتن ظاهری زیبا و متفاوت می‌تواند شما را در ذهن دیگران ماندگار کند. این مورد به ویژه برای خانم‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. زمانی که فصل سرما از راه می‌رسد، خرید لباس زمستانی زنانه به دلیل اینکه بخش مهمی از ظاهر شما به شمار می‌آید، مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. پیش از هر چیز باید بدانید که برخی نکات مهم وجود دارند که باید آن‌ها را رعایت کنید. در صورتی که این نکات را در نظر بگیرید، صرف نظر از لباسی که برای زمستان انتخاب کرده‌اید، در هر حالتی ظاهری شیک و آراسته برای خود ایجاد می‌کنید.

 

 نکات مهم در خرید لباس زمستانی زنانه 

پیش از هر چیز در بحث خرید لباس زمستانی زنانه نکات مهمی وجود دارند که باید آن‌ها را رعایت کنید. اگر به این نکات دقت داشته باشید صرف نظر از لباسی که برای زمستان انتخاب می‌کنید، در هر شرایطی آراستگی خود را حفظ خواهید کرد. اولین نکته مهم در خرید لباس زمستانی زنانه، آشنایی با طرز لباس پوشیدن به صورت لایه لایه است. این لایه‌بندی به شما کمک می‌کند تا الگوها و بافت‌های مختلف را بتوانید به راحتی با یکدیگر ترکیب کنید. این کار علاوه بر اینکه ظاهری شیک به شما هدیه می‌کند، از شما در برابر سرمای هوا و تغییرات دمایی نیز محافظت خواهد کرد.

 لباس‌های نازک را به عنوان لایه زیرین برای خود انتخاب کنید 

بهترین روش برای پوشیدن لایه‌ای لباس این است که لباس‌های نازک را به عنوان لایه زیرین برای خود انتخاب کنید. بر روی لباس‌های نازک لباس‌های بافت بپوشید. لایه سوم و آخر، کت‌های زمستانی هستند که از شما در مقابل باد و باران محافظت می‌کنند.

 انتخاب کت‌های بلند 

نکته دوم در خرید لباس زمستانی زنانه، انتخاب کت‌های بلند برای این فصل است. در اوج سرمای فصل زمستان هیچ چیزی به اندازه کت‌های بلند برای مقابله با سرما موثر نیست. برای اینکه از یکنواخت شدن استایل خود جلوگیری کنید، می‌توانید از اکسسوری‌های مختلف کمک بگیرید. به ویژه که قصد پوشیدن یک کت برای تمام روزهای سرد سال را دارید. با رعایت همین ترفندهای به ظاهر کوچک می‌توانید استایل زمستانه شیک و زیبایی داشته باشید.

<< چند مدل کت زنانه شیک و خاص >>

 

 به هیچ عنوان کفش پاشنه گربه‌ای با دامن مدادی نپوشید 

در خرید لباس زمستانی زنانه باید استایل‌های مهمانی این فصل توجه داشته باشید. اگر با مدل دامن مدادی و کفش پاشنه گربه‌ای آشنا باشید می‌دانید که نمای ظریفی دارند و برای مهمانی‌ها هم فوق‌العاده شیک هستند. اما توجه داشته باشید که پوشیدن همین لباس‌های زیبا در زمستان اصول ویژه‌ای دارد که با رعایت آن می‌توانید جذابیت ظاهری خود را چندین برابر کنید. به شما توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید دامن مدادی را با کفش پاشنه گربه‌ای ست کنید به سراغ دامنی بروید که بلند بوده و زیر زانوی شما تمام شود. این استایل که برای دختران جوان هم مناسب است، زیبایی خیره‌کننده‌ای به اندام‌های شما هدیه می‌کند.

 کت‎های رسمی را جایگزین استایل‌های خیابانی و اسپرت کنید 

خرید لباس زمستانی زنانه کاملا بستگی به این موضوع دارد که می‌خواهید چه استایلی داشته باشید. اگر به دنبال تیپ‌هایی سنگین و رسمی هستید و علاقه‌ای به داشت استایل‌های خیابانی و اسپرت ندارید پیشنهاد ما به شما این است که پالتو و کت‌های شیک را به عنوان لباس گرم زمستانی خود انتخاب کنید.

 رنگ قرمز برای دختران جوان بهترین گزینه است 

از دیگر نکات در خرید لباس زمستانی زنانه، کاربرد رنگ‌های شاد و متنوعی مانند قرمز است. اما چرا تاکید ما بر روی تیپ دخترانه رنگ قرمز است؟ زیرا سنین جوانی مانند 17 یا 18 سال و دهه 20 زندگی بهترین زمان برای پوشیدن رنگ‌هایی جذاب و دلربا مانند قرمز و انواع سایه‌های آن است.

 نگاهی به مدل‌های مختلف لباس زمستانی زنانه 

در ادامه این بخش از خرید لباس زمستانی زنانه نوبت به معرفی مدل‌های مختلف لباس برای این فصل می‌رسد. پیشنهاداتی که شاید شما هم برای خرید لباس زمستانه زنانه به آن فکر کرده باشید. در ادامه به این مدل‌ها و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد آن‌ها می‌پردازیم.

 با کت‌های زمستانه در تمام روزهای سرد سال گرم بمانید 

در بخش‌های قبلی اشاره کردیم که لایه بیرونی لباس شما باید دربرگیرنده کت‌های زمستانه باشد. اگر به دنبال این هستید تا در تمام روزهای سرد سال به طور کامل گرم بمانید باید به سراغ کت‌های بلند بروید. اما چه ملاک‌هایی را باید برای خرید این مدل از لباس زمستانی زنانه در نظر بگیرید؟

پیش از همه باید به رنگ کت توجه داشته باشید. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا رنگ‌های کلاسیک و خنثی را در اولویت قرار بدهید. به این دلیل که این رنگ‌ها به راحتی با هر مدل لباسی ست می‌شوند. شما باید بتوانید کت بلند را برای هر موقعیتی استفاده کنید. به همین دلیل هم باید گزینه‌هایی انعطاف‌پذیر را در زمان خرید مدنظر داشته باشید.

 کاپشن‌های پفکی؛ مناسب روزهای بارانی و برفی 

یکی از پیشنهادات مناسب برای خرید لباس زمستانی زنانه، کاپشن‌های پفکی هستند. با وجود اینکه کت‌های بلند، انتخابی مطلوب برای روزهای سرد سال هستند اما کاپشن‌های پفکی یک رقیب جدی برای آن‌ها به شمار می‌آیند. این دسته از لباس‌های گرم و شیک برای روزهای بارانی و برفی بسیار مناسب هستند. این کاپشن‌ها را شما می‌توانید برای موقعیت‌های رسمی و یا گردهمایی‌های دوستانه بپوشید. اگر اهل ورزش هستید بدون شک برای پیاده‌روی‌های صبحگاهی یا ورزش‌های زمستانی مانند اسکی به یک کاپشن گرم نیاز پیدا می‌کنید.

 جایگاه ویژه بافتنی‌ها در خرید لباس زمستانی زنانه 

شما برای لایه میانی لباس‌های خود در فصل زمستان نیاز به یک بافت خوش‌رنگ و زیبا دارید. در خرید این دسته از لباس‌های زمستانی زنانه مناسب، انتخاب رنگ از اهیمت فراوانی برخوردار می‌باشد. به عنوان نمونه رنگ‌های تند و روشنی مانند قرمز در لباس‌های بافتنی به شما ظاهری معمولی می‌دهد. اما در عوض رنگ‌های خنثی مانند سفید و خاکستری استایلی لوکس و ایده‌آل را برای شما ایجاد می‌کنند.

<< جدیدترین مدل های بافت دخترانه >>

 

 محافظت از گردن و گلوی شما در روزهای سرد زمستان با یقه اسکی 

 از گزینه‌های دیگر مناسب برای خرید لباس زمستانی زنانه می‌توانیم به یقه اسکی اشاره کنیم. یقه این دسته از لباس‌های زمستانی از گردن و گلوی شما در روزهای سرد زمستان مراقبت می‌کنند. حالت شیک و جذابی که این لباس‌ها دارند به راحتی با سایر لباس‌ها هماهنگی پیدا می‌کند. شما همچنین می‌توانید پیراهن یقه اسکی را با شلوار جین و بوت‌های بلند ست کنید و برای خود یک ترکیب ایده‌آل ایجاد کنید.

 از شلوار جین به هیچ عنوان غافل نشوید 

ایده اصلی برای طراحی شلوارهای جین، ماندگاری و مقاومت بالای آن‌ها است. امروزه می‌توان به جرات گفت که لباس‌ها و شلوارهای جین از معدود پوشاکی هستند که می‌توانید در تمام فصول سال از آن‌ها به راحتی استفاده کنید. اگر می‌خواهید در خرید لباس زمستانی زنانه موفق باشید، از سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها به هیچ عنوان غافل نشوید. رنگ این شلوارها در کنار رنگ خنثی لایه‌های لباس شما نوعی حالت تعادل ایجاد می‌کند. از طرفی اگر شلوار جین را به همراه بوت‌های چرمی بپوشید، می‌توانید شاهد نتیجه‌ای فوق‌العاده باشید.

 دستکش‌ها؛ از مهم‌ترین اکسسوری‌های مورد استفاده در فصول سرد 

خرید دستکش در کنار خرید لباس زمستانی زنانه نه تنها در بهبود ظاهر شما تاثیرگذار است بلکه دستان شما را هم گرم نگه می‌دارد. برای اینکه بتوانید هماهنگی بیشتری بین لباس‌های خود ایجاد کنید از دستکش‌های چرمی به همراه پالتوهای چرمی استفاده کنید. از طرفی اگر با دستکش‌های چرمی احساس راحتی نمی‌کنید به شما مدل‌‌های پشمی و ترمه را پیشنهاد می‌کنیم. اکسسوری‌هایی از این دست می‌توانند برای موقعیت‌های رسمی هم مفید باشند.

 داشتن چند جفت کفش زمستانی شامل بوت و نیم بوت 

برای داشتن چندین جفت کفش زمستانی که شامل بوت، نیم بوت و یا چکمه باشد باید زمان صرف کنید. اما در صورتی که محدودیتی در این زمینه دارید خرید یک بوت بلند مشکی از جنس چرم زیر زانو می‌تواند به راحتی پاسخگوی بسیاری از نیازهای شما برای داشتن یک تیپ زمستانی شیک باشد. همچنین داشتن نیم بوت به رنگ‌های کرم بژ و مشکی به طور معمول در ترکیب با انواع شلوار جین و لگینگ‌های جذب می‌تواند ست لباس زمستانی شما را تکمیل کند.

 

 استایل‌های ساده زمستانه 

برای خرید لباس زمستانه زنانه راحت تنها کافی است از یک ژاکت کش باف بافتنی به همراه یک شال گردن ضخیم بافتنی استفاده کنید. زیر ژاکت کش باف خود، یک پیراهن بلند و متناسب با رنگ ژاکت خود بپوشید. شال گردن را به طور آزادانه دور گردن خود بیندازید. این موضوع به شما کمک می‌کند تا علاوه بر گرم نگه داشتن ناحیه گردن بتوانید جذاب‌تر هم به نظر برسید.

 به سراغ استایل‌های زمستانه آسیایی شیک بروید 

بیشتر تمرکز این نوع از استایل‌های زمستانه بر روی نوع کفش‌هایی است که به پا می‌کنید. در خرید این مدل از لباس زمستانی زنانه به جای استفاده از چکمه و یا نیم‌بوت می‌توان از کفش‌های راحتی کت یا کالج استفاده کرد. برای شیک به نظر رسیدن هر چه بیشتر هم می‌توانید از جوراب استفاده کنید.

 طرح‌هایی با بافت کبریتی 

یکی از طرح‌های جدید که به تازگی در زمینه خرید لباس زمستانی زنانه محبوب شده است، طرح کبریتی می‌باشد. از این طرح به هیچ عنوان نمی‌توانیم ایرادای بگیریم. زیرا بسیار ساده و در عین حال بسیار شیک و جذاب است. از طرفی شما می‌توانید هر لباسی از تاپ و پلیور گرفته تا شلوار را در این جنس و طرح پیدا کنید.

 اشتباهات رایج در خرید لباس زمستانی زنانه را بشناسید 

اولین اشتباه رایج در خرید لباس زمستانی زنانه، اشتباه در لایه‌بندی لباس است. این اشتباه با وجود اینکه ممکن است بزرگ‌ترین اشتباه به نظر نرسد، اما بسیاری از افراد نمی‌دانند چگونه لایه‌های لباس را به درستی انتخاب کنند. در واقع نازک‌ترین لباس باید نزدیک‌ترین لایه به بدن شما باشد. به عنوان مثال در صورتی که یک کت، جلیقه، پیراهن و یک لباس گرم برای بالاتنه دارید می‌توانید آن‌ها را به این ترتیب لایه‌بندی کنید:

  • لایه پایه
  • پیراهن
  • جلیقه
  • کت

<< لباس های زمستانی مناسب برای شیک پوشان >>

 

مواردی که بیان شد، اصول کلی برای یک تیپ زمستانی شیک هستند که به شما مدل ست کردن لباس زمستانی را نشان می‌دهند. مثلا اگر سویشرت سنگین‌تر و ژاکت نازک‌تری داشته باشید، این اصل دیگر صدق نمی‌کند. اما قانون در ست کردن لباس زمستانه به شما این امکان را می‌دهد تا در شرایط مختلف بتوانید به لباس‌های خود اضافه کرده یا از آن‌ها کم کنید و بتوانید گرم بمانید.

 برای اقلام اشتباه بیش از اندازه هزینه می‌کنید 

در خرید لباس زمستانی زنانه نباید به سراغ اقلام اشتباه بروید. به این منظور باید اولویت‌بندی خود را به درستی انجام بدهید. آنچه را که واقعا به آن نیاز دارید خریداری کنید. محصولات یک برند مطرح، همگی الزما از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند. اشتباه نکنید و در مورد چگونگی صرف پولی که به دست آورده‌اید، به دقت تحقیق کنید. به عنوان مثال بعضی از برندهای معروف یک ژاکت زمستانی ساخته شده از پلی استر را تبلیغ می‌کنند. پلی‌استر به همراه سایر پارچه‌ها عملکرد خوبی دارد اما بیشتر کت‌های پلی‌استری در برابر سرما مقاومت نمی‌کنند. در عوض اما سعی کنید یک ژاکت پشمی تهیه کنید که عمر بالایی هم داشته باشد.

 در خرید لباس زمستانی زنانه، قدرت رنگ و الگوها را نادیده می‌گیرید 

بهترین قسمت فصل سردی مانند زمستان این است که می‌توانید به راحتی از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده کنید که به طور معمول نمی‌توانید آن‌ها را در فصولی مانند تابستان و یا بهار بپوشید. به عنوان مثال رنگ پاستلی برای زمستان مناسب نیست اما می‌توانید به سراغ رنگ‌هایی مانند مشکی، سرمه‌ای، قهوه‌ای و یا سبز زیتونی بروید.

 با خرید لباس زمستانی زنانه جذابیت و زیبایی را به خود هدیه کنید 

در فصلی مانند زمستان عمدتا دو موضوع ذهن بانوان را به خود درگیر می‌کند؛ یک اینکه چه لباسی انتخاب کنند که به معنای واقعی گرمای کافی را برایشان فراهم کند و دیگر اینکه چگونه می‌توانند در فصلی مانند زمستان استایلی شیک و زیبا داشته باشند. اصولا استایل‌های زمستانی زنانه مدل‌های خاصی دارند که انتخاب آن‌ها به قد، اندام و رنگ پوست وابسته است.

از طرفی به دلیل اینکه لباس‌های زمستانه جنس پارچه و دوخت محکمی دارند و قیمت آن‌ها در مقایسه با پوشاک بهاره و تابستانه بالاتر است، انتظار داریم که ماندگاری خوبی هم داشته باشند. در نتیجه می‌توان گفت که چگونگی انتخاب و خرید لباس زمستانی زنانه از اهمیت فراوانی برخوردار است.