استایل زمستانی

استایل زمستانی شیک | با این پوشش‌ها جذاب‌ترین استایل ممکن را داشته باشید


 استایل زمستانی شیک مناسب بانوان کدام است؟ 

معمولا بانوان نسبت به آقایان اهمیت بیشتری به استایل خود در فصول مختلف می‌دهند. دو فصل زمستان و تابستان، فصولی هستند که بیشترین تنوع استایل در آن‌ها وجود دارد. بانوان نیز در هر سال سعی دارند تا با معرفی انواع استایل‌های جدید، پوشش جذاب و خاصی را برای خود داشته باشند. داشتن استایل زمستانی شیک برای یک خانم می‌تواند بسیار مهم باشد. از این رو، برای داشتن چنین پوششی باید به سراغ اکسسوری‌ها و لباس‌های جذاب بروید که در این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شویم.

 استایل زمستانی شیک برای خانم‌ها در تمام سنین لازم است... 

خانم‌ها و آقایان، هر دو به نوع پوشش خود اهمیت زیادی می‌دهند. اما خانم‌ها روی این موضوع حساسیت بیشتری دارند و همین باعث شده است که برای هر موقعیت، چندین استایل مختلف را در کمد خود داشته باشند. این موضوع برای بیشتر از 90 درصد بانوان صدق می‌کند.

زمستان یکی از فصول سال است که یک خانم باید در عین اینکه به گرم شدن بدن خود توجه می‌کند، به داشتن پوششی جذاب نیز توجه کند. برای این منظور، انواع پوشش‌های زمستانه برای انواع سلیقه‌ها معرفی شده‌اند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود آن‌ها را خریداری کنید.

پوشش‌های زمستانه معمولا چند بخشی هستند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود، این پوشش‌ها را ست کنید. در نتیجه، باید سلیقه خود را چاشنی کار کنید و برای داشتن یک استایل زمستانی شیک تلاش زیادی کنید.

 نکات مهمی که برای داشتن یک استایل زمستانی شیک باید بدانید!! 

برای اینکه بتوانید استایل زمستانی شیک را برای خود ایجاد کنید، حتما نباید به مدل لباس توجه داشته باشید. بلکه باید به سراغ پوشش‌های دیگر و حتی اکسسوری‌ها نیز بروید تا پوشش شما بتواند بیشتر از همیشه جلب توجه کند و خاص به نظر برسد. در ادامه با برخی از گزینه‌های ایجاد یک استایل زمستانی شیک برای خانم‌ها آشنا می‌شویم.

 پوشش‌های لایه‌لایه را فراموش نکنید 

یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن یک استایل زمستانی شیک برای خانم‌ها، پوشش‌های لایه‌لایه هستند. این پوشش‌ها می‌توانند در عین اینکه در فصل سرد، گرمای مناسب را برای شما ایجاد کنند، جلوه‌ای خاص را نیز برای شما داشته باشند.

پوشش‌های لایه‌لایه را می‌توان در دسته استایل‌های جذاب و مقرون به صرفه قرار داد. چرا که شما می‌توانید با همان لباس‌هایی که از قبل در کمد خود دارید، این نوع پوشش و استایل را پیاده‌سازی کنید. در عین حال، این پوشش‌ها این امکان را می‌دهند تا بتوانید در زمان گرم‌تر شدن هوا، از آن‌ها کم کنید تا احساس گرما نکنید.

 لباس‌های سفید جذابیت خاصی در تابستان ایجاد می‌کنند 

اگر بخواهیم برای فصول مختلف سال رنگ تعیین کنیم، قطعا رنگ سفید را در لیست رنگ های مناسب برای زمستان قرار خواهیم داد. به دلیل اینکه در این فصل برف می‌بارد و شهر سفیدپوش می‌شود، می‌توان گفت که پوشش‌ها با رنگ سفید می‌توانند جلوه‌ای خاص را برای فصل زمستان ایجاد کنند.

خانم‌ها می‌توانند برای داشتن استایل زمستانی شیک به سراغ لباس‌های سفید و ترکیب آن‌ها با لباس‌های تیره بروند. این استایل‌ها بسیار جذاب هستند و به هیچ عنوان از مد نمیفتند. در نتیجه، می‌تواند با داشتن یک استایل سفید، برای چند سال استایل شیک زمستانی خود را تامین کنید.

 چکمه‌های ساق بلند؛ استایلی خاص برای بانوان 

خانم‌ها می‌توانند برای داشتن یک استایل زمستانی شیک به سراغ چکمه‌های ساق بلند نیز بروند. در میان المان‌های زمستانه‌ای که وجود دارند، چکمه‌های ساق بلند می‌توانند به عنوان بهترین گزینه برای شما به نظر برسند. البته برای اینکه یک چکمه بتواند جلوه‌ای خاص را ایجاد کند، نیاز دارید که در انتخاب طرح، رنگ و حتی لباس‌هایی که می‌خواهید چکمه را با آن‌ها ست کنید،‌ توجه ویژه داشته باشید.

برای چکمه‌های ساق بلند هیچ محدودیت سنی وجود ندارد و تقریبا تمام خانم‌ها می‌توانند از این چکمه‌ها استفاده کنند. اما این پوشش‌ها برای خانم‌های بالای 30-35 سال می‌تواند استایل و جلوه‌ای بسیار خاص را به دنبال داشته باشد.

بسیاری از افراد با چکمه‌های ساق بلند میانه خوبی ندارند و ترجیح می‌دهند که اصلا از این نوع استایل‌ها نداشته باشند. اگر شما نیز از این دسته افراد هستید، توصیه می‌کنیم حداقل یک بار چکمه‌های ساق کوتاه را امتحان کنید. این چکمه‌ها می‌توانند برای مهمانی‌ها و حتی دورهمی‌های خاص نیز استفاده شوند و شما به فرد خاص مجلس تبدیل می‌کنند.

 استفاده از اکسسوری‌های زیبا 

برای داشتن استایل زمستانی شیک الزاما نباید به سراغ لباس‌ها و پوشش‌های مربوط به آن‌ها بروید. استفاده از انگشتر، دستبند، گوشواره و گردنبندهای خاص می‌تواند جذابیتی خاص را برای شما ایجاد کند. البته توجه کنید که اکسسوری مورد نظر شما باید از نظر نوع طراحی با لباستان هم‌خوانی داشته باشد. به‌عنوان‌مثال، برای یک استایل خیابانی زنانه نباید به سراغ اکسسوری‌های کلاسیک بروید.

 کمربند؛ آیتمی که کمتر کسی به آن توجه می‌کند 

تقریبا تمام خانم‌ها در فصول سرد سال از پالتو استفاده می‌کنند. برای بخشیدن جلوه‌ای خاص به پالتو، می‌توانید از کمربند استفاده کنید. کمربندهایی که روی پالتو‌ها استفاده می‌شوند، می‌توانند خط کمر شما را نمایان کنند و باعث شوند که اندامی کشیده‌تر و متناسب دارید.

افرادی که قد کوتاهی دارند و می‌خواهند از کمربند روی پالتو خود استفاده کنند، بهتر است به سراغ کمربندهای باریک بروند. در مقابل، خانم‌هایی که قد بلند و بالای 170 سانتی‌متر دارند، بهتر است به سراغ مدل‌های پهن‌تر کمربند بروند.

 شال گردن می‌تواند جذابیت استایل زمستانی شما را چندین برابر کند 

یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن استایلی جذاب برای خانم‌ها در فصل زمستان، استفاده از شال گردن است. شال گردن‌ها امروزه از متریال مختلف و در طرح‌ها و رنگ های متنوع ساخته می‌شوند. در نتیجه، در هر استایل زمستانه شیکی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

شال گردن می‌تواند در کنار جذاب‌تر نشان دادن شما ناحیه گردن و گلو را نیز گرم کند. باید به این نکته اشاره کنیم که امروزه شال گردن‌ها در ابعاد مختلفی ساخته می‌شوند و برخی از آن‌ها صرفا کاربرد نمادین دارند و خیلی شما را گرم نمی‌کنند.

 دستکش؛ گزینه‌ای جذاب برای داشتن استایل زمستانی شیک 

یکی از بهترین آیتم‌ها برای اینکه بتوانید پوششی جذاب را برای خود ایجاد کنید، دستکش است. در عین اینکه یک دستکش می‌تواند مناسب یک استایل خاص باشد و زیبایی منحصر به فردی را برای شما ایجاد کند، در صورت استفاده نادرست می‌تواند تمام جذابیت استایل شما را نیز از بین ببرد. در نتیجه، در انتخاب دستکش باید نهایت دقت را داشته باشید.

دستکش‌هایی که امروزه در بازار وجود دارند، معمولا از دو متریال چرم و بافت ساخته می‌شوند. دستکش‌های چرمی جلوه‌ای خاص دارند و بیشتر برای مناسبت‌های مختلف از جمله مهمانی‌ها استفاده می‌شوند. اما دستکش‌هایی که با متریال بافت هستند، برای استایل‌های کژوال و خیابانی بهترین گزینه هستند.

اگر به دنبال ست کردن استایل زمستانی با کمک دستکش هستید، توصیه می‌کنیم دستکش خود را از همان رنگ و متریالی تهیه کنید که چکمه شما از آن ساخته شده است. در این صورت می‌توانید استایلی داشته باشید که هر نگاهی را به خود جذب می‌کند.

 پانچو؛ مناسب برای برخی از استایل‌های زمستانی زنانه 

اگر یکی از علاقه‌مندان مد و فشن هستید، احتمالا با پوشش‌های پانچو (Poncho) آشنایی دارید. پانچو نوعی پالتو تلقی می‌شود که می‌توانید با کمربند‌های تزیینی یا حتی بدون کمربند آن‌ها را بپوشید. اگر می‌خواهیم جذاب‌تر به نظر برسید، توصیه می‌کنیم سایز پانچو خود را کمی بزرگ‌تر انتخاب کنید. توجه داشته باشید به دلیل طراحی خاصی که پانچو دارد، از آن نمی‌توان برای هر موقعیتی استفاده کرد.

افرادی که به دنبال ایجاد یک استایل زمستانی شیک با کمک پانچو هستند، می‌توانند با کمک زیر این لباس، یک لباس گرم آستین بلند بپوشند و رنگ آن را با پانچو ست کنند. این استایل می‌تواند در عین اینکه جذابیتی خاص را برای شما ایجاد می‌کنند، گرمای بدن را نیز حفظ کند.

 استفاده از کلاه را در استایل زمستانی شیک خود فراموش نکنید 

بسیاری از خانم‌ها تصور می‌کنند که استفاده از کلاه می‌تواند جلوه آن‌ها را به‌هم بریزد و استایل آن‌ها دیگر جذابیت اولیه را ندارد. اما در این باره باید به این نکته اشاره کنیم که استفاده از کلاه‌های جذاب نه تنها باعث از بین رفتن جلوه پوشش شما نمی‌شود، بلکه می‌تواند جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد را نیز ایجاد کند.

استفاده از کلاه در یک استایل زمستانی شیک بستگی به موقعیت آن دارد. به‌عنوان‌مثال، برای دانشگاه و سر کار رفتن، کلاه نمی‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اما برای بیرون رفتن‌های روزمره و حتی برخی مهمانی‌ها می‌توانید از این پوشش جذاب استفاده کنید. توصیه می‌کنیم اگر به دنبال استفاده از کلاه هستید، حتما آن را با شال گردن خود ست کنید.

 برخی از استایل‌های جذاب زنانه در فصل زمستان 

خانم‌ها استایل‌های مختلفی را در فصل زمستان می‌توانند برای خود ایجاد کنند. از جمله این استایل‌ها می‌توان به خیابانی، مهمانی، بیزینسی، کژوال و آسیایی اشاره کرد. هرکدام از این استایل‌ها جذابیت خاص خود را دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

 استایل‌های خیابانی؛ مناسب برای عکاسی و فعالیت‌های روزمره 

استایل‌های خیابانی را می‌توان یکی از جدیدترین استایل‌ها معرفی کرد که اگر تناسب در آن رعایت شود، می‌تواند جلوه‌ای فوق‌العاده خاص را برای شما ایجاد کند. برای داشتن این استایل می‌توانید به سراغ کاپشن چرمی، شال گردن و شلوار جین بروید. اگر می‌خواهید با این سه مورد یک استایل منحصر به فرد داشته باشید، توصیه می‌کنیم شلوار جینی را انتخاب کنید که کمی زاپ داشته باشد. همچنین برای کفش یک نیم بوت چرمی می‌تواند گزینه مناسبی باشد و توصیه می‌کنیم این کفش را با رنگ مشابه کاپشن خود انتخاب کنید. اگر با نیم بوت میانه خوبی ندارید، کفش کالج میز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 استایل مهمانی پانچو 

همان‌طور که قبل‌تر در متن به آن اشاره شد، پانچو امکان استفاده در تمام مناسبت‌ها را ندارد. اما پوشش‌های پانچو می‌توانند در مهمانی‌ها بسیار جذاب باشند. برای این مناسبت‌ها توصیه می‌کنیم به سراغ پانچو‌هایی بروید که آستین ندارند. چرا که این نوع پانچو می‌تواند لباس‌هایی که زیر آن‌ها نشان می‌دهید را نشان دهند و جذابیت خاص خود را دارند. برای داشتن یک استایل مهمانی جذاب با کمک پانچو می‌توانید از یک نیم بوت چرمی و دستکش نیز استفاده کنید.

 استایل مهمانی یقه اسکی 

اگر با پانچو میانه خوبی ندارید، لباس‌های یقه اسکی نیز می‌توانند جذابیت خاصی را برای شما ایجاد کنند. برای داشتن چنین استایلی می‌توانید یک لباس یقه اسکی بلند و گشاد را با یک جین جذب و کفش پاشنه نوک تیز ست کنید. این استایل می‌تواند جذابیت را در شما تعریف کند و می‌توانید از آن در انواع مهمانی‌ها و مجالس استفاده کنید. حتی در برخی مواقع برای قرارهای دوستانه و سر کار نیز می‌توان از این پوشش استفاده کرد.

 استایل‌های بیزینسی جذاب زنان در فصل زمستان 

خانم‌ها می‌توانند در فصول سرد سال یعنی زمستان به سراغ استایل‌های بیزینسی بروند. این استایل‌ها جلوه‌ای نسبتا رسمی دارند و می‌توانید برای قرارهای کاری خود از آن‌ها استفاده کنید. برای داشتن چنین سبک پوششی می‌توانید برای خود یک کت اپل‌دار تهیه کنید تا استایل شما جذاب‌تر از همیشه به نظر برسد. همچنین استفاده از یک شال گردن خزدار نیز برای این استایل بیزینسی توصیه می‌شود.

 استایل‌های Casual؛ مقرون به صرفه اما زیبا 

ممکن است همیشه فرصت این را نداشته باشید که بخواهید برای آماده کردن استایل دلخواه خود زمان بگذارید و می‌خواهید در عین سادگی و راحت بودن لباس، استایلی جذابی نیز داشته باشید. برای این موقعیت می‌توانید به سراغ ژاکت‌های بافتنی با شال گردن ضخیم بروید. زیر ژاکت نیز می‌ـوانید به پیرهن بلند و متناسب با رنگ ژاکت را بپوشید که زیبایی استایل را چند برابر کند. این استایل برای مهمانی‌ها مناسب نیست؛ اما می‌توانید از آن در بیرون رفتن‌های روزمره و حتی سرکار خود استفاده کنید.

 زمستان امسال را با یک استایل زمستانی شیک سپری کنید.. 

با توجه به اینکه خانم‌ها بیشتر از آقایان به پوشش خود اهمیت می‌دهند، تنوع بالاتری برای پوشش آن‌ها در فصول مختلف سال از جمله زمستان وجود دارد. شما می‌توانید با کمربند، چکمه، لباس‌های سفید، اکسسوری‌های مختلف، شال گردن، دستکش و پانچو بهترین نوع پوشش در فصل سرما را برای خود در فصول سرد سال آماده کنید. از جمله استایل‌های زنانه مناسب برای این فصل می‌توان به خیابانی، بیزینسی و کژوال اشاره کرد.

 

برای داشتن یک استایل زمستانی شیک و خاص باید سراغ لباس هایی برین که مناسب سلیقه شما باشه و در رنگ بندی و جنس از تنوع بالایی برخوردار باشه. ما به شما فروشگاه اینترنتی ایواز رو معرفی میکنیم.

دیدگاه کاربران
شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید