استایل ترند زنانه 2024

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و استقبال مردم از لباس‌های بهاره، بسیاری از طراحان لباس در حال معرفی جدیدترین طرح‌های خود هستند. اگر به مد و فشن علاقه داشته باشید و یا قصد خرید لباس‌هایی زیبا داشته باشید که در عین زیبایی با مد روز نیز هماهنگ باشند و ظاهری به روز برای شما ایجاد ‌کنند، حتما برای آشنایی با استایل ترند ۲۰۲۴ مشتاق هستید. این لباس‌های به روز و جذاب می‌توانند یک استایل ترند و زیبا برای شما ایجاد کرده و تغییرات چشمگیری در ظاهر شما و جذاب‌تر شدن آن به وجود آورند. به ویژه اگر در لباس پوشیدن دارای سبک خاص خود بوده و یا جسارت پوشیدن لباس‌های گوناگون و مطابق با سلیقه خود را داشته باشید.

خوشبختانه در بین لباس‌های ترند ۲۰۲۴ شاهد دنیایی از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع هستیم. انواع کت و مانتو ترند سال در بین لباس‌های امسال وجود دارند و برای تمامی سلیقه‌ها از طرفداران استایل ساده و مینیمال گرفته تا استایل‌های شلوغ‌تر گزینه‌هایی در نظر گرفته شده است. بنابراین با کمی دقت می‌توانید آن‌چه مطابق سلیقه شماست، پیدا کنید. در ادامه مطلب به معرفی جذاب‌ترین لباس‌های استایل ۲۰۲۴ می‌پردازیم؛ با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

استایل ترند بهاره 2024

برای اینکه یک استایل زیبا و شیک در بهار ۲۰۲۴ داشته باشید، نیاز به خریدهای متعدد نیست. فقط کافی است در هنگام انتخاب و خرید، با دقت بیشتری این کار را انجام دهید. پیش از خرید، بهتر است به کمد لباس‌های خود نگاهی کنید، به این ترتیب می‌توانید در مورد لباس‌هایی که نیاز به خرید آن‌ها دارید، بهتر تصمیم بگیرید. همچنین با دقت به رنگ لباس‌های خود، می‌توانید با ترکیب رنگ‌های لباس‌های جدید، استایلی مطابق با استایل ترند ۲۰۲۴ برای خود ایجاد کنید. برای ساختن یک استایل شیک، مد بهار امسال را در نظر گرفته و مطابق با سلیقه خود، تصمیم به خرید آیتم‌های کاربردی و مفید بگیرید.

 

کت های کوتاه؛ استایل شیک این روزها

در ادامه بررسی انواع کت و مانتو ترند سال باید گفت، اگر به یاد داشته باشید، در سال‌های گذشته، مانتوها و کت‌های کوتاه چندان مد نبودند. اما امسال کت‌های کوتاه را می توان یکی از انواع شیک‌ترین ترند ۲۰۲۴ معرفی کرد. امسال لباس‌های کوتاه شامل کراپ کت‌ها، مانتوهای کوتاه، جلیقه‌های کوتاه و... مد هستند. بنابراین اگر قصد خرید کت برای بهار ۲۰۲۴ دارید، کت کوتاه را برای استایل روزمره خود انتخاب کنید. این کت‌ها با پارچه‌های مازراتی، دیپلمات یا جین انتخاب خوبی برای داشتن یک استایل ترند به شمار می‌روند. می‌توانید کت‌های کوتاه را با ست شلوار خود بپوشید و یا با انواع شلوار به ویژه شلوارهای بگ ست کنید. همچنین می‌توانید آن‌ها را به تنهایی یا با یک شومیز بلند‌تر در زیر کت به تن کنید و استایلی شیک داشته باشید.

 

ژاکارد های رنگی و گلدار؛ یک انتخاب همه جانبه

ژاکارد به دلیل برخورداری از ضخامت و ایستایی مناسب، پارچه‌ای عالی برای لباس‌های بهاری محسوب می‌شود. از طرفی یکی از آیتم‌های استایل ترند ۲۰۲۴، لباس‌هایی با پارچه‌های گلدار است. بنابراین می‌توانید به سراغ انتخاب مانتوها و کت‌هایی با پارچه ژاکارد گل‌دار بروید. این نوع پارچه‌ها در رنگ‌ها و مدل‌های گوناگون در بازار وجود دارند و این تنوع موجب می‌شود تا بتوانید با توجه به سلیقه و نیاز خود، از این ترند ۲۰۲۴ برای داشتن استایلی شیک استفاده کنید. ایستایی عالی پارچه ژاکارد در کنار طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، باعث می‌شود این نوع پارچه، انتخابی مناسب برای استایل‌های رسمی و مهمانی‌های بهاره باشد. کت‌ها و مانتوهای ژاکارد می‌توانند استایلی رسمی و مطابق با مد روز برای شما ایجاد کنند. البته برای دوخت شلوار هم می‌توان از این پارچه استفاده کرد.

 

از استفاده از رنگ های لیمویی در استایل غافل نشوید

معمولا رنگ‌های پاستلی از رنگ‌های محبوب برای فصل بهار هستند. امسال نیز چنین خواهد بود. با نگاهی به آخرین کالکشن‌های برندهای مطرح دنیای مد و فشن درمی‌یابیم که یکی از رنگ‌های بهار سال ۲۰۲۴، رنگ لیمویی است. این رنگ درواقع رنگی بین لیمویی و زرد پاستلی است که بسیار روشن و درخشان بوده و جلوه‌ای زیبا به استایل شما می‌بخشد. رنگ لیمویی یک رنگ‌ پرانرژی محسوب می‌شود و به ویژه برای فصل‌های بهار و تابستان انتخابی مناسب است. برخی از افراد به رنگ زرد علاقه دارند اما به دلیل جلوه زیاد این رنگ، در استفاده از آن در استایل‌های خود، مردد هستند. رنگ لیمویی یک جایگزین عالی برای این دسته از افراد خواهد بود. لیمویی را می‌توان با سایر رنگ‌های پاستلی و روشن مانند آبی پاستلی، سبز پاستلی، صورتی پاستلی و... ست کرد. همچنین می‌توان با رنگی مانند سفید پوشید و یک استایل روشن و درخشان بهاری داشت. بنابراین در انتخاب مانتو ترند سال از رنگ لیمویی غافل نشوید. با نگاهی به کالکشن‌های بهار تابستانه هفته مد متوجه استفاده از رنگ لیمویی و شیری در کالکشن برندهایی مانند لوئوه و لویی ویتتون خواهید شد. بنابراین این رنگ بسیار ترندی و به روز به شمار می‌آید.

 

ترکیب‌های مختلف از رنگ‌های بژ و نود

اگر به دنبال رنگ‌های روشن ولی محتاطانه هستید، رنگ‌های بژ و نود می‌توانند برای شما انتخاب مناسبی باشد. مخصوصا برای آن دسته از افرادی که به استایل مینیمال و ساده علاقه دارند. با انتخاب ترکیب‌های مختلف از رنگ‌های بژ و نود می‌توانید یک رنگ روشن زیبا و ساده به استایل خود اضافه کنید و استایل ۲۰۲۴ خود را با آن طراحی کنید. رنگ کرمی برای استایل‌های رسمی هم انتخاب خوبی محسوب می‌شود و به راحتی می‌توان آن را با اکثر رنگ‌ها ست کرد. رنگ‌های بژ و نود چه در کنار رنگ‌های حنثی مانند طوسی، سفید، مشکی و ... قرار بگیرند و چه در کنار رنگ‌های پاستلی و درخشان، به زیبایی هماهنگ می‌شوند. به طور کلی به همه تناژهای رنگ پوست انسان، از رنگ گلبهی روشن تا رنگ برنز و بژ، رنگ‌های نود گفته می‌شود. در سال‌های اخیر، رنگ‌های نود به ترندی محبوب تبدیل شده‌اند. محبوب‌ترین و پراستفاده‌ترین رنگ‌های نود شامل رنگ‌های کرم، گندمی، بژ، شیری، کاراملی، نسکافه‌ای، قهوه‌ای و… هستند.

 

استایل متفاوت با لباس مردانه

در سال‌های اخیر لباس پوشیدن به سبک مردانه بسیار ترند شده است. بنابراین یکی از انواع استایل ترند ۲۰۲۴ را می‌توان استفاده از آیتم‌های مردانه و اورسایز دانست. با این کار می‌توانید ظاهری متفاوت و راحت بسازید. برای داشتن استایل‌هایی به سبک مردانه می‌توانید از لانگ شرت‌ها، پیراهن‌های اور سایز، شکت‌ها و... استفاده کنید. امسال انواع شومیزهای مردانه راه راه در رنگ‌های آبی، صورتی و... ترند هستند که می‌توانید این شومیزها را با یک شلوار پارچه‌ای آزاد ست کرده و یا در زیر کت‌های کلاسیک خود بپوشید و استایلی زیبا و مطابق مد روز داشته باشید. البته برخی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند فقط لباس‌های زنانه با دیتیل‌های زنانه و ظریف به تن کنند، اما اگر شما در لباس‌های اورسایز و پیراهن‌های سبک مردانه احساس راحتی می‌کنید، امسال زمان مناسبی است تا به سراغ این سبک لباس پوشیدن بروید. در کنار کت و شلوار اورسایز و شومیزهای مردانه می‌توانید از انواع کفش های لوفر و اکسسوری‌هایی مانند کروات، پاپیون و کلاه استفاده کنید. فراموش نکنید می‌توانید با ست کردن این نوع استایل‌ها با کیف‌های زنانه کوچک، کفش‌های پاشنه دار و انواع اکسسوری زنانه، تناقض بسیار جذابی ایجاد کنید.

 

در ترند ۲۰۲۴ لایه لایه بپوشید

از دیگر ترندهای سال ۲۰۲۴ لایه لایه لباس پوشیدن است. این استایل به ویژه در بهار که دمای هوا در طول روز تغییر می‌کند، یکی از ترفندهای بسیار کاربردی محسوب می‌شود. برای  داشتن یک استایل لایه لایه، می‌توانید یک کت بهاری را در زیر ترنچ کت بپوشید و در هنگامی که هوا خنک‌تر است و یا روزهای بارانی استایلی زیبا داشته باشید. همچنین می توان از شومیز به همراه جلیقه و کت استفاده کرد و یک استایل لایه لایه زیبا و مطابق با مد روز داشت. در این نوع استایل‌ها می‌توان انواع شلوارهای بگ یا راسته را به کار برد. ترکیب کت یا مانتو ترند سال با لباس‌های دیگر به شکل لایه لایه، می تواند ظاهری بسیار جذاب و متفاوت برای شما ایجاد کند. همچنین می‌توانید در این استایل، از دامن‌های رنگارنگ پلیسه که امسال مد هستند، استفاده کنید.

 

استایل جین را در بهار ۲۰۲۴ امتحان کنید

لباس‌های جین را می‌توان در زمره لباس‌هایی به شمار آورد که همواره مد هستند. یکی از انواع ترند سال ۲۰۲۴، انواع کت جین، دامن جین و شلوارهای جین هستند و سرتا پا جین پوشیدن بسیار باب شده است. حتی کفش‌ها و کیف‌ها و سایر اکسسوری‌های جین نیز امسال پرطرفدار هستند. انواع جین آبی روشن و سورمه ای از رنگ‌های پرطرفدار جین در سال ۲۰۲۴ محسوب می‌شوند. به کار بردن دیتیل‌هایی مانند دوخت‌های مختلف، پاپیون، مروارید و ... بر روی کت جین نیز امسال بسیار محبوب شده است و لباس را از حالت ساده درمی‌آورد. همچنین امسال می‌توان کت‌هایی با ترکیب رنگ‌های مختلف جین نیز در بازار مشاهده کرد که بسیار زیبا هستند.

 

جمع بندی

در این مقاله، به معرفی انواع لباس‌های استایل ترند ۲۰۲۴ پرداختیم و آیتم‌های محبوب بهار و تابستان امسال را معرفی کردیم. همگی این ترندها، از مانتو ترند سال گرفته تا شلوارهای جین و کلاسیک آزاد و بگ، ترکیبی از زنانگی، قدرت، راحتی و زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورند. لباس پوشیدن به سبک ۲۰۲۴، در کنار ایجاد احساس راحتی، به شما ظاهری شیک و جذاب می‌بخشد. در نهایت، فراموش نکنید که با هماهنگ کردن لباس‌های ترند سال ۲۰۲۴ با اکسسوری‌های ترند امسال مانند پاپیون، زیبایی ظاهر خود را دوچندان کنید. همچنین استفاده از اکسسوری‌هایی به رنگ آلبالویی، مانند کیف یا جوراب شلواری امسال بسیار ترند شده است و می‌تواند استایل شما را از یکنواختی خارج کند. در نهایت خلاقیت و سلیقه خود را با سبک و ترندهای سال ۲۰۲۴ ادغام  کرده و ظاهری منحصر به فرد برای خود طراحی کنید.

 

دیدگاه کاربران
شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید