ست زنانه با لباس‌های پشمی

در فصول سرد سال سرماخوردگی همیشه در کمین است. خصوصاً که اندام‌های حیاتی بدن در بالاتنه قرار دارند و اگر نتوانید به‌اندازه کافی آن‌ها را گرم نگه دارید، به‌سرعت سرما خواهید خورد و نخواهید توانست از فصل پاییز و زمستان لذت کافی را ببرید. استایل‌کردن و ست با لباس های پشمی راهکاری است که هم می‌تواند اندام‌های حیاتی بدنتان را در این فصول، گرم نگه دارد و هم زیبایی خاصی به پوشش شما می‌بخشد. در ادامه قصد داریم بیشتر شما را با انواع لباس‌های پشمی و راهکارهای استایل‌کردن با این لباس‌ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

راهنمای ست با کاپشن پشمی

کاپشن، کاربردی‌ترین پوشش زمستانی و پاییزی محسوب می‌شود و اگر از جنس پشم باشد، می‌تواند بدن شما را کاملاً گرم نگه دارند و در ست با لباس های پشمی به کار بیاید. خصوصاً که شما درصورتی‌که یک کاپشن بسیار گرم داشته باشید می‌توانید لباس زیر آن را از میان لباس‌های بهاری انتخاب کنید و همچنان دمای بدن شما حفظ شود. پرمصرف‌ترین پارچه‌های پشمی عموماً از پشم گوسفند تولید می‌شوند، اما پشم‌های لوکس و گران‌قیمت‌تری هم مانند پشم پوست خرگوش وجود دارد که از آن پشم آنگورا به دست می‌آید و یا پشم بز که پارچه کشمیر و پشم موهر از آن گرفته می‌شود. 

به‌هرحال شما برای خرید کاپشن زنانه بهتر است سراغ نمونه‌های پشمی آن بروید تا بدن شما را گرم نگه دارد و در صورت بارندگی و خیس‌شدن، سریع خشک شود و بتواند مجدداً بدن شما را گرم کند.

راهنمای ست با کاپشن پشمی

راهنمای ست با لباس های پشمی: ست با کت پشمی

کت‌های پشمی نیز در انواع استایل‌های پاییزی و زمستانی رایج هستند. مهم‌ترین ویژگی پارچه‌های پشمی تراکم و ضخامت بالای آن‌ها است که باعث افزایش مقاومت بدن شما در برابر سرما می‌شوند. شما می‌توانید کت‌های پشمی را به‌عنوان لباس گرم زنانه برای فصول سرد سال انتخاب کنید که هم استایل خوبی به شما می‌دهند، هم بدنتان را در برابر سرما مقاوم می‌کنند و هم وزن کمی دارند. وزن زیاد لباس باعث خسته‌شدن، درد بدن، عرق‌کردن و کاهش عمر لباس خواهد شد.

 ست با کت پشمی

ست با پلیور پشمی

پلیورهای پشمی استایل به‌شدت زیبایی دارند و اگر بتوانید به‌درستی آن‌ها را با دیگر آیتم‌ها مانند شومیز، پیراهن و یقه اسکی ست کنید، یک استایل پاییزی جذاب و منحصربه‌فرد خواهید داشت. پلیورهای پشمی معمولاً از موهر و آنگورا تولید می‌شوند که همان پشم بز و خرگوش است. تفاوت این نوع پارچه پشمی با الیاف طبیعی که از پشم گوسفند به دست می‌آید، این است که پارچه‌های موهر و آنگورا سطح یکدستی دارند و بدون برجستگی هستند. این باعث می‌شود استایل پلیور که از کت و کاپشن نازک‌تر است جذاب‌تر باشد و ایستایی بهتری از خود نشان دهد. علاوه‌براین موهر استحکام بسیار خوبی دارد، رطوبت را سریع جذب می‌کند و سریع آن را از دست نمی‌دهد، عمر بالایی دارد و رنگش هم در طول زمان تغییر نمی‌کند. همه این ویژگی‌ها باعث می‌شود شما بتوانید با خرید یک پلیور پشمی تا مدت‌ها لباس گرم و زیبا داشته باشید و از استایل‌کردن آن لذت ببرید.

همچنین فراموش نکنید که لباس‌های پشمی موهر از لباس‌هایی که با پارچه کشمیر دوخته می‌شوند، ارزان‌تر هستند و به‌همین‌علت با توجه به ویژگی‌های یادشده، خرید این نوع لباس‌ها صرفه اقتصادی بیشتری دارد.

ست با پلیور پشمی

راهنمای ست با لباس های پشمی: ست با هودی پشمی

هودی‌ها جذاب‌ترین پوشش‌های پاییزی و زمستانی هستند که باعث می‌شوند بسیاری از افراد برای رسیدن پاییز و زمستان لحظه‌شماری کنند تا بتوانند این لباس‌های جذاب را بپوشند. حتماً می‌دانید هودی به لباس‌های جلوبسته‌ای گفته می‌شود که کلاه هم دارند و عموماً می‌توان با آن‌ها استایل لش و جذابی را طراحی کرد. در حقیقت به کمک هودی، ست با لباس های پشمی ساده‌تر از چیزی که فکر می‌کنید می‌شود! معمولاً هودی‌ها از جنس نخ‌پنبه با گرم‌های مختلف تولید می‌شوند اما نوع پشمی آن‌ها که این روزها تبدیل به ترند سال شده می‌تواند علاوه‌بر جذابیت ظاهری، گرمای بیشتری هم داشته باشد و از اندام‌های داخلی بدن شما در برابر سرما محافظت کند.

هودی‌های طرح تدی از محبوب‌ترین هودی‌های پشمی بازار هستند. علاوه‌براین نمونه‌هایی در بازار وجود دارند که لایه بیرونی آن مانند تمام هودی‌های نخ‌پنبه‌اس و به‌عنوان آستر یک لایه پشمی بسیار گرم در آن به کار رفته است. شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان محصولی که بیشتر با استایلتان هارمونی دارد را خریداری کنید.

 

ست با هودی پشمی

 

ست با سویشرت پشمی

از جذابیت استایلی سویشرت‌ها در فصول سرد سال نمی‌توان غافل شد و باید آن را یک لباس گرم زنانه زیبا، جذاب و خوش‌فرم دانست، چرا که عموماً از سویشرت‌ها به‌عنوان لایه رویی استایل استفاده می‌شود و می‌توان به کمک آن استایل‌های لایه‌لایه زد و حتما می‌دانید استایل‌های لایه‌لایه چقدر میان جوانان محبوبیت دارند.

ترکیب یک سویشرت پشمی گرم با یقه اسکی که زیر آن پوشیده‌اید را تصور کنید. این استایل برای روزهای پاییزی سال کاملاً می‌تواند بدن شما را گرم نگه دارد و البته جذابیت خاص خودش را داشته باشد. در روزهای سردتر و حتی بارانی زمستان و پاییز هم می‌توانید این پوشش را با یک کاپشن یا کت پشمی تکمیل کنید و نه‌تنها استایل لایه‌ای‌تری داشته باشید، بلکه کاملاً بدنتان در مقابل سرما مقاوم شود.

 

ست با سویشرت پشمی

سخن پایانی

استایل‌کردن با انواع لباس‌های پشمی در فصول سرد سال کاملاً مرسوم است، چراکه هم این نوع لباس‌ها زیبایی خاص خودشان را دارند و هم بدن را در برابر سرما مقاوم می‌کنند. شما می‌توانید براساس نوع استایل همیشگی‌تان آیتم‌هایی با جنس پشمی را تهیه کنید و از گرمای خالص آن در پاییز و زمستان بهره ببرید.

دیدگاه کاربران
شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید