مدل شلوار زنانه مناسب فصل پاییز 2023

در فصل پاییز که کم‌کم هوا به‌سمت سرد‌شدن می‌رود باید به فکر خرید لباس‌های جدید باشید که هم بتوانید استایل جذابی طراحی کنید و هم بدنتان در این آب‌وهوا گرم بماند. شلوار، آیتم مهمی در استایل‌ها خصوصاً استایل پاییزی و زمستانی محسوب می‌شود و حتماً باید برای خرید آن نهایت دقت و حوصله را داشته باشید. خصوصاً که انواع شلوار پاییزی زنانه در بازار موجود است و هرکدامشان ویژگی‌های جذاب و منحصربه‌فردی را دارند. در همین راستا ما قصد داریم در ادامه بهترین و جذاب‌ترین شلوارهای پاییزی ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

شلوار سوییت چیست؟

شلوار سوییت به نوعی شلوار پاییزی زنانه گفته می‌شود که از پارچه‌ سوییت به دست می‌آید و فرم و ایستایی جالبی دارد. پارچه‌های سوییت از خانواده پارچه‌های چرم هستند، با این تفاوت که جنسشان نسبت به چرم نرم‌تر و نازک‌تر است. در حقیقت به آخرین لایه چرم سوییت می‌گویند که بسیار شبیه به مخمل است و دوام بالایی دارد. از این جهت می‌توان با این نوع پارچه، شلوارهای پاییزی مناسبی را تولید کرد.

رنگ‌بندی متنوع این نوع پارچه‌ها باعث می‌شوند دست طراحان لباس برای دوخت انواع شلوارهای پاییزی بازتر شود و البته دست شما هم برای خرید این نوع شلوارها باز است! زیرا این شلوارها دو نوع مصنوعی و طبیعی دارد که نوع طبیعی آن از چرم بز، گوساله و گوزن تولید می‌شود و ضخامت آن با چرم مصنوعی متفاوت است و نمی‌توان آن را با ماشین لباسشویی شست. بنابراین هنگام خرید به این مسئله توجه داشته باشید.

 

معرفی شلوار توییت بگ، یک شلوار پاییزی زنانه

نوع دیگری از شلوارهای پاییزی وجود دارد که از پارچه‌های توییت دوخته می‌شوند. توییت یک مدل پارچه پشمی است که شباهت ساختاری و ظاهری زیادی به پارچه کشمیر دارند، اما در اصل پارچه توییت از پشم طبیعی گوسفند تولید می‌شود که بر همین اساس به‌طور کلی با دیگر پارچه‌ها تفاوت خواهد داشت. علاوه‌براین، رنگرزی دستی الیاف پشمی این نوع پارچه‌ها باعث به‌وجودآمدن طرح‌ها و الگوهایی بسیار خاص می‌شود. به کمک این پارچه می‌توان شلوارهای پاییزی مختلفی را طراحی کرد که انواع مدل‌های آن در ایواز پلاس موجود است.

یکی از این مدل‌ها، مدل بگ است که در دهه‌های گذشته از ترندهای جذاب محسوب می‌شد و امروزه مجدداً به ترند عرصه مد و پوشاک خصوصاً برای جوانان تبدیل شده است. شلوار بگ از کمر درست فیت بدن است و هرچه به‌سمت پایین می‌آید گشادتر می‌شود. شلوار توییت بگ برای فصل پاییز به‌دلیل داشتن الیاف پشمی بسیار مناسب است و می‌توان از گرمی آن در این فصل سال استفاده کرد.

شلوار توییت بگ

 

شلوار نیم‌بگ توییت

اگر به شلوارهای بگ علاقه‌ای ندارید و احساس می‌کنید بیش‌ازحد گشاد است، می‌توانید سراغ شلوارهای نیم‌بگ توییت بروید که مانند شلوار بگ گشاد است، اما استایل و ایستایی آن کمی به شلوار راسته نزدیک می‌شود و از این جهت می‌تواند برای برخی افراد جذاب‌تر از شلوار بگ باشد.

شلوار نیم‌بگ توییت

 

معرفی شلوار توییت مام‌فیت، یک شلوار پاییزی زنانه جذاب

شاید برایتان جالب باشد بدانید که نوع مام‌فیت شلوارهای توییت هم وجود دارد. مام فیت‌ها از جذاب‌ترین شلوارهای این روزها هستند که درست بین شلوار مام استایل و اسکینی قرار دارند. به زبان ساده‌تر همان قدر که این شلوارها فیت بدنتان می‌شود، استایل شلوارهای مام‌استایل را نیز حفظ می‌کنند و البته فاق بلندی هم دارند. این شلوارها پاها را خوش‌فرم‌تر و جذاب‌تر نشان می‌دهند و از این جهت می‌توانند گزینه مناسبی برای استایل‌های پاییزی باشند.

شلوار توییت مام‌فیت

 

معرفی شلوار جین بوت‌کات

شلوار جین بوت‌کات نیز از انواع شلوار پاییزی زنانه است که علاقه‌مندان زیادی دارد. شلوار بوت‌کات همان شلوار دمپا است که از قسمت زانو به پایین از دمپا گشادتر است و فرم زاویه‌داری به خود می‌گیرد. بوت‌کات را با توجه به فرم بدنتان می‌توانید با هر نوع لباسی استایل کنید و اگر قد بلند یا پاهای کشیده‌ای دارید، استایلتان بی‌نظیر می‌شود. در فصل پاییز با یک شلوار زنانه جین بوت‌کات، شومیز و پلیور می‌توانید یک استایل تماشایی و کاملاً گرم داشته باشید.

شلوار جین بوت‌کات

 

ایا شلوار جین راسته برای استایل پاییز مناسب است؟

شلوار جین راسته، کلاسیک‌ترین نوع شلوار است و هیچ یک از مدل‌های شلوار نمی‌توانند جای آن را در کمد لباس بگیرند. شلوارهای راسته از قسمت لگن تا مچ پا کاملاً فرم استوانه‌ای و یکدستی دارند و همین مسئله باعث می‌شود در قسمت ران پا فرم جذب‌تری داشته باشند و از زانو به پایین به نسبت مدل پاهایتان به اندازه چند سانتی‌متر گشادتر بایستند. این شلوارهای پاییزی جذاب مناسب با هر نوع استایلی هستند و با هر فرم بدنی می‌توانید تمام آیتم‌های پاییزی را با این مدل شلوار پاییزی زنانه جذاب استایل کنید.

شلوار جین راسته

در پاییز زیبا، شلوار جاگر بپوشید

از جذابیت و راحتی شلوارهای جاگر در فصل پاییز نمی‌توان گذشت! طراحی شلوارها جاگر به این شکل است که در قسمت مچ پا به کمک کِش کاملا جمع می‌شوند و به بهتر دیده‌شدن استایل و کفش‌های شما کمک زیادی می‌کنند. اغلب برای دوخت این مدل شلوارها از جین، کتان، لنین و ابریشم استفاده می‌شود که مدل‌های جین و کتان برای فصل پاییز بهترین گزینه هستند.

شلوار جاگر

 

با شلوار چرم براق در خیابان‌های خیس پاییزی بدرخشید

چرم براق یا همان چرم ورنی از پارچه‌های خاص است که برخی از افراد آن را برای استایل روزمره خود می‌پسندند. چرم‌های براق در حقیقت چرم‌هایی هستند که کاملاً نور را انعکلاس می‌دهند و از این جهت اصطلاحاً به چشم می‌آیند. این مدل شلوارها نیز به‌دلیل چسبندگی‌شان گزینه مناسبی برای استایل‌های پاییزی و از انواع شلوار پاییزی زنانه هستند.

 

شلوار چرم براق

انواع شلوار بوت‌کات یک شلوار پاییزی زنانه مناسب

با نوع جین شلوارهای بوت کات که شبیه به شلوار دمپا گشادهای زنانه هستند، آشنا شدید. لازم است بدانید که شلوارهای بوت‌کات تنها با پارچه جین تولید نمی‌شوند و انواع مختلفی دارند. بوت‌ کات‌های کراپ، فاق بلند، فاق کوتاه، طرح‌دار و چاک‌دار تنها بخشی از انواع این شلوارها هستند که با توجه به جنس پارچه‌شان برای فصل پاییزی مناسب استایل‌کردن خواهند بود. می‌توانید از شلوارهای بوت‌کات پارچه‌ای و کتان برای این فصل استفاده کنید.

 

شلوار بوت‌کات

 

لگینگ توکرکی

لگ که به انگلیسی لگینگ هم گفته می‌شود، همان شلوارهای تنگ و چسبانی هستند که با الیاف خاص تولید شده و اغلب هنگام ورزش‌کردن استفاده می‌شوند. اما شما می‌توانید نمونه‌های توکرکی این شلوارها را به‌عنوان شلوار پاییزی زنانه، زیر شلوار اصلی و یا به‌صورت تک استایل کنید و از گرمای آن لذت ببرید.

 

لگینگ توکرکی

نکاتی در انتخاب شلوار مناسب برای فصل پاییز

برای خرید شلوار در فصل سرما لازم است نکاتی را مد نظر داشته باشید تا کالایی که برای آن هزینه می‌کنید بی‌استفاده نماند. خصوصاً که شلوارهای پاییزی و زمستانی در بسیاری از مناطق کشور برای فصول گرم اصلاً مناسب نیستند و به‌همین‌علت باید انتخاب درستی از لحاظ جنس، سایز و نحوه استایل‌شدن با دیگر لباس‌هایتان داشته باشید.

 

چگونه شلوار مناسب فصل سرد را انتخاب کنیم؟

یکی از مسائل مهم زمان خرید شلوار زنانه پاییزی مسئله مناسب‌بودن آن برای فصول سرد است. در حقیقت شما باید به‌سراغ گزینه‌هایی بروید که جنس پارچه‌شان برای سرمای پاییز و حتی زمستان مناسب باشد. پارچه‌های توییت، سوییت، جین و کتان گزینه‌های خوبی برای این فصل محسوب می‌شوند.

 

ترکیب شلوار با لباس‌های دیگر برای یک استایل جذاب

مسئله مهم دیگر، ترکیب‌شدن و ست‌شدن شلواری که انتخاب می‌کنید با دیگر آیتم‌های درون کمد لباس‌هایتان است. شما باید به‌سراغ محصولاتی بروید که حداقل با چند آیتم پوششی شما ست می‌شود و می‌توانید از آن در استایل‌های مختلف استفاده کنید. برای مثال شلوارهای جین راسته با تمامی آیتم‌های پوششی اعم از پالتو، شومیز، هودی، دورس، ژاکت و ... ست می‌شوند و می‌توانند گزینه خوبی برای استایل‌های پاییزی شما باشند و البته این ویژگی تنها مختص شلوارهای راسته نیست.

اهمیت شلوار در مد و چگونگی استفاده از شلوار پاییزی زنانه در فصل پاییز

شلوار در نحوه استایل‌کردن اهمیت زیادی دارد و همه ساله مشاهده می‌کنید که نوع خاصی از شلوارها تبدیل به ترند سال می‌شوند. بنابراین می‌توان گفت شلوارها تاثیر زیادی در مد دارند و اگر به این حوزه علاقه دارید، می‌توانید همراه با مد پیش بروید. این روزها شلوارهای کارگو، بگ و مام ترندهای روز هستند و جوانان از پوشیدن آن‌ها استقبال زیادی می‌کنند. در مقابل، اگر علاقه چندانی به همسویی با مد روز ندارید، شلوارهای کلاسیک‌تر مانند راسته و دمپاگشاد همیشه در دسترس شما خواهند بود و می‌توانید به کمک آن‌ها استایل پاییزی شیک و زیبایی طراحی کنید.

شلوار پاییزی زنانه

سخن پایانی

خرید شلوار پاییزی زنانه برای فصول سرد سال دغدغه‌ای است که از اواخر تابستان برای بانوان به وجود می‌آید. چراکه شلوار خریداری‌شده هم باید استایل مناسبی داشته باشد و هم به اندازه کافی پاها را در این فصل گرم نگه دارد. نمونه‌های زیادی برای خرید‌ پیش‌روی شما است و کافی است براساس سلیقه، فرم بدن و نکاتی که بیان کردیم مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

 

دیدگاه کاربران
شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید