جدید ترین مدل شلوار زنانه عید

یکی از لباس‌های کاربردی که در کمد هر خانمی انواعی از آن وجود دارد، شلوار زنانه است. با سپری کردن روزهای پایانی سال و آماده شدن برای عید نوروز، خانم‌ها به فکر خرید شلوار عید می‌افتند. شلوار زنانه عید، شلواری است که با توجه به ترندهای سال جدید طراحی شده و برای مراسم‌ها و مهمانی‌های عید نوروز و یا سایر موقعیت‌های مورد نظر مناسب است. البته امروزه انواع مدل های شلوار در فروشگاه‌ها موجود است و هر فردی می‌تواند متناسب با سبک استایل و سلیقه خود، شلوار مناسب خود را خریداری نماید، اما با توجه به تنوع بالا ممکن است در هنگام انتخاب و خرید کمی گیج شوید. اگر شما هم تصمیم به خرید شلوار جدید عید دارید و می‌خواهید در عید نوروز استایلی شیک و به روز داشته باشید، این مطلب برای شماست. برای آگاهی از آخرین ترندهای سال ۱۴۰۳ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

شلوار برای عید سال 1403

شلوارهای زنانه عید 1403 در تنوع بالا از نظر جنس و رنگ تولید و به بازار عرضه شده‌اند. طراحی متنوع، جزئیات خاص، در نظر گرفتن راحتی و انعطاف پذیری و تنوع بالا در انواع مدل‌های رسمی و غیررسمی، موجل می‌شود که هر فردی با توجه به سبک و سلیقه خود بتواند از میان شلوارهای ترند امسال انتخاب کرده و محصول مودر نظر خود را خریداری نماید. در هنگام انتخاب شلوار برای عید ۱۴۰۳ باید موقعیت استفاده از شلوار را در نظر گرفت. به عنوان مثال اگر برای حضور در مراسم‌های مهم و رسمی شلوار می‌خرید، باید شلوار عید خود را از میان شلوارهایی که می‌توان با کفش‌های رسمی مانند کفش پاشنه بلند پوشید، انتخاب کنید. بنابراین شلوار جین انتخاب مناسبی نخواهد بود و خرید شلوارهای کرپ و فاستونی انتخاب بهتری است.

شلوار برای عید سال 1403

جدیدترین ترند شلوار برای نوروز

خوشبختانه در میان ترندهای جدید برای شلوار، تنوع طرح‌ها و رنگ‌های شلوار بسیار زیاد است. از آنجایی که در بهار پوشیدن لباس‌های رنگی هماهنگی زیبایی با فصل ایجاد می‌کند و از طرفی، پوشیدن لباس های رنگی موجب افزایش روحیه و نشاط در فرد می‌شود، می‌توانید در کنار انتخاب و خرید شلوارهای رسمی، شلوارهای نیمه رسمی و اسپرت هم در رنگ‌های مختلف برای پوشیدن در استایل روزمره و کژوال انتخاب کنید. اگرچه برخی از شلوارها مانند شلوار جین یا کلاسیک هرگز از مد نمی‌افتند، اما هرساله برخی از طرح‌ها و مدل‌ها بیشتر باب می‌شوند. این ترندها با توجه به منطقه زندگی شما ممکن است متفاوت باشند، اما آن‌چه که به عنوان جدیدترین ترندها برای شلوار در بهار ۱۴۰۳ توسط برندهای معتبر تولید و عرضه شده، شامل انواع زیر است:

شلوارهای جین

یکی از شلوارهایی که می‌توانید به عنوان شلوار زنانه عید امسال انتخاب نمایید، شلوارهای جین هستند. در سال ۲۰۲۴ شاهد بازگشت شلوارهای گشاد به دنیای مد و فشن هستیم. این شلوارها دارای تنوع بالایی هستند و می‌توان با توجه به فرم اندام و سلیقه خود یکی از انواع شلوارهای بوت‌کات، راسته و بگ را انتخاب کنید. همچنین امسال جین‌های رنگی پرطرفدار هستند و علاوه بر رنگ آبی و سورمه‌ای شاهد رنگ‌های متنوع خاکی، صورتی، سبز و... برای شلوار جین هستیم. شلوارهای جین مام استایل هم طرفداران خاص خود را دارند و استایلی کژوال به شما می‌بخشند. شلوارهای جین با فاق بلند و فرم آزاد در کالکشن‌های ۲۰۲۴ برندهای معتبر دیده شده‌اند و می‌توان آن‌ها را با یک شومیز فیت یا بلوز جذب هماهنگ کرد و استایلی شیک داشت.

شلوارهای جین

شلوار فوتر

یکی از انواع شلوارهایی که می‌توان برای بهار انتخاب کرد شلوار فوتر است. با توجه به اینکه روزهای ابتدایی بهار هوا خنک است، می‌توان از شلوار عید خود را از میان شلوارهای فوتر انتخاب کرد. این سبک شلوارها که امسال بسیار ترند شده‌اند، در انواع بگ و مام استایل تولید و به بازار عرضه می‌شوند. شلوارهای فوتر در رنگ‌های کرم و بژ و انواع سایه‌های خاکستری بسیار پرطرفدار شده‌اند.

شلوار کج و کلاسیک

یکی از انواع پارچه‌هایی که برای شلوارهای کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد، پارچه کجراه است. این پارچه در صنعت نساجی بسیار پرمصرف است و به دلیل ایستایی عالی و دوام بالا برای دوخت کت و شلوار استفاده می‌شود. از آنجایی که در بهار ۱۴۰۳ شاهد انواع شلوارهای کلاسیک فاق بلند پارچه‌ای هستیم، یکی از گزینه‌های عالی برای شلوار عید محسوب می‌شوند. می‌توان این شلوارها را به همراه کتی از جنس پارچه کجراه ست کرده و استایلی رسمی و زیبا داشت.

شلوار کج و کلاسیک

شلوار کرپ و فاستونی

یکی از رایج‌ترین پارچه‌ها برای دوخت شلوارها، پارچه کرپ و فاستونی است. به ویژه امسال که شلوارهای فاستونی بسیار ترند شده‌اند. این نوع شلوارها در حدی کاربردی و محبوب هستند که هر خانم شیک پوشی باید یکی از آن‌ها را در کمد لباس خود داشته باشد. شلوارهای کرپ و فاستونی چهار فصل بوده و گزینه‌ای مناسب برای استایل‌های کلاسیک و رسمی هستند. پارچه فاستونی از ترکیب نخ پشم طبیعی و الیاف مصنوعی مثل پلی استر و نایلون تولید می‌شود. کرپ هم یک پارچه پرکاربرد و ظریف و بادوام بوده که برای دوخت کت و شلوار بسیار مناسب است. برای عید ۱۴۰۳ می‌توانید این شلوارها را به همراه ست جلیقه و کت آن‌ها خریداری کرده و استایلی شیک و چشم نوار داشته باشید.

دامن بلند

دامن‌های پلیسه بلند یکی از ترندهای بهار ۱۴۰۳ هستند. پوشیدن این دامن‌ها به همراه شومیز، بلوز و یا کت، یک استایل مناسب بهاری و شیک برای شما می‌سازد. همچنین یکی دیگر از ترندهای امسال دامن‌های جین بلند هستند که می‌توانید آن‌ها را با کت جین ست کرده و یا با شومیز بپوشید.

دامن بلند

انواع مدل شلوار زنانه

انواع شلوار عید برای خانم‌ها شامل شلوارهای رسمی و نیمه رسمی و اسپرت می‌شود. بنابراین با توجه به اینکه برای چه موقعیتی شلوار را انتخاب می‌کنید، می‌توانید از انواع شلوار جین و یا شلوارهای پارچه‌ای در سبک‌های بگ و مام استایل یا راسته استفاده کنید. همچنین می‌توانید شلوارهای کلاسیک فاستونی یا کرپ خود را با کمربند مناسب هماهنگ کرده و ظاهری زیبا برای خود طراحی کنید. اگر شلوار و کت خود را از رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی و یا خاکستری انتخاب می‌کنید، می‌توانید سایر اجزای استایل خود را از رنگ‌های روشن و بهاری انتخاب کنید تا جلوه بیشتر و شاداب‌تری به ظاهر خود ببخشید.

انواع مدل شلوار زنانه

انواع مدل شلوار دخترانه

انواع مدل شلوار دخترانه برای عید شامل شلوارهای نیمه رسمی و اسپرت هستند. بنابراین شلوارهای کژوال یا غیررسمی می‌توانند گزینه‌های خوبی برای انتخاب شلوار عید دخترانه باشند. همچنین شلوارهای جین رنگی در انواع رنگ های شاد و بهاری متناسب با روحیات دختران جوان محسوب می‌شوند. شلوارهای دخترانه از طرح‌ها و الگوهای ساده‌تری برخوردارند. همچنین شلوارهای دخترانه باید از پارچه‌های راحت و قابل تنفس دوخته شده باشند تا فرد در هنگام پوشیدن احساس راحتی کند.

انواع مدل شلوار دخترانه

جمع بندی

در هنگام  خرید شلوار عید، باید ضمن در نظر گرفتن سلیقه و نیاز خود، ابتدا سایز خود را به درستی اندازه گرفته و مطابق یا سایز خود شلوار مناسب را خریداری نمایید. به علاوه در هنگام خرید شلوارهای رسمی، باید به قد شلوار دقت کنید تا به بهترین شکل روی پای شما قرار بگیرد. بهتر است شلوارهای کلاسیک و رسمی مانند شلوارهای راسته یا آزاد فاستونی و کرپ اندکی بر روی کفش قرار بگیرند. از دیگر نکاتی که باید در هنگام خرید شلوار جدید عید مد نظر قرار دهید، خرید از فروشگاه‌های معتبر است. در فروشگاه اینترنتی ایواز پلاس انواع شلوارهای ترند سال ۱۴۰۳ با بهترین کیفیت و در طرح و رنگ‌های گوناگون گردآوری شده‌اند. با خرید از یک فروشگاه معتبر خیالتان از بابت کیفیت لباس خریداری شده آسوده خواهد بود.

 

 

دیدگاه کاربران
شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید