جدید ترین مدل مانتو عید 1403

با نزدیک شدن به فصل بهار و آغاز مراسم های سال نو و عید دیدنی، یکی از دغدغه‌های افراد به ویژه خانم‌ها، تهیه لباس نو برای عید نورورز است. از آنجایی که مانتو یکی از پرکاربردترین لباس‌ها برای خانم‌ها محسوب می‌شود، خرید مانتو عید، یکی از خریدهای ضروری برای اکثر خانم‌های شیک پوش به شمار می‌آید. این لباس کاربردی برای استفاده در موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی مناسب است و انواع زیادی دارد. بنابراین می‌توان با توجه به موقعیت، مانتوی مناسب را خریداری نمود. با نزدیک شدن به عید نوروز، خرید بهترین و جدیدترین مانتوها برای خانم‌ها تبدیل به یکی از اولویت ها می‌شود. اما در میان انواع مدل‌ها و رنگ‌های متنوع مانتو موجود در بازار، شناخت بهترین مدل‌های مانتو عید ۱۴۰۳، به شما کمک می‌کند تا انتخاب شتاب زده‌ای نداشته باشید و با یک انتخاب مناسب، از خرید خود لذت ببرید. به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب به معرفی جدیدترین مانتو سال ۱۴۰۳ بپردازیم تا ذهن شما برای خرید، اماده شود و با آگاهی اقدام نمایید.

مدل مانتو جدید ۱۴۰۳

در هنگام خرید مانتو برای سال ۱۴۰۳، باید ابتدا به بودجه خود توجه کنید و برای خرید، میزان مشخصی بودجه در نظر بگیرید. با انجام این کار می‌توانید با آرامش خاطر و اطمینان بیشتری برای خرید به فروشگاه بروید. این روش به شما کمک خواهد کرد که دایره انتخاب خود را مشخص کنید. انتخاب درست و خرید مانتو ۱۴۰۳، برای شما استایلی جذاب ایجاد خواهد کرد و ظاهر شما را بسیار شیک‌تر نسبت به همیشه نشان خواهد داد. پیشنهاد ما به شما این است که قبل از اقدام برای خرید مانتو ترند سال، به کمد لباس‌های خود هم نگاهی بیندازید، تا تشخیص دهید که جای چه مدل مانتویی در کمد لباس شما خالی است.

مدل مانتو جدید ۱۴۰۳

مدل مانتو برای استایل عید نوروز

با توجه به اینکه هر ساله یک سری مدل مانتو جدید ترند می‌شوند، شناخت مدل مانتو ترند سال به شما کمک خواهد کرد که استایلی مطابق با مد روز داشته باشید. پوشیدن لباس‌های قدیمی که دیگر از مد افتاده‌اند، می‌توانند ظاهر شما را خسته کننده نشان دهند. به همین دلیل بهتر است برای خرید مانتو عید با توجه به جدیدترین مدل‌های مانتو، آن مدلی که با سلیقه و سبک لباس پوشیدن شما مطابقت دارد، انتخاب کنید. بنابراین بهتر است از قبل سبک لباس پوشیدن خود را بشناسید. اینکه آیا لباس‌های رسمی را می‌پسندید یا به سبک‌های مدرن‌تر و راحت‌تر علاقه دارید. به این ترتیب می توانید بهتر انتخاب کنید. پوشیدن جدیدترین مانتو ترند سال علاوه بر به روز نشان دادن استایل شما، ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر برای شما می‌سازد. 

مانتو عید سال ۱۴۰۳

در هنگام خرید مانتو عید ۱۴۰۳، باید علاوه بر بودجه و شناخت سبک و سلیقه لباس پوشیدن خود، به مکانی که می‌خواهید مانتو را بپوشید، توجه کنید. آیا شما برای مهمانی‌های عید نورورز مانتو تهیه می‌کنید؟ این مهمانی‌ها تا چه حد رسمی هستند؟ آیا هدف شما از خرید مانتو عید، مسافرت‌های نوروزی است و یا برای کاربرد روزمره می‌خواهید مانتو بخرید؟ پاسخ دادن به این سوال‌ها باعث می‌شود، بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. خوشبختانه در بین انواع مانتو ۱۴۰۳، گوناگونی بسیاری وجود دارد و برای انواع سلیقه‌ها و موقعیت‌های مختلف مانتوی مناسبی وجود دارد. همچنین جنس مانتوهای ترند عید امسال، با توجه به فصل بهار انتخاب شده و ضخامت مناسبی برای آب و هوای بهاری دارد و از انواع مانتو ژاکارد گرفته تا مانتوهای جین را در بر می‌گیرد.

در زمان خرید مانتو برای سال ۱۴۰۳، علاوه بر توجه به ترندهای روز، یکی دیگر از نکاتی که باید حتما در نظر بگیرید، فرم اندام خودتان است. اگر دارای اندام درشتی هستید، بهتر است به سراغ انتخاب مانتوهای ساده و بدون طرح بروید. اگر لاغر اندام هستید، مانتوهای طرح‌دار انتخاب مناسب‌تری خواهند بود. همچنین رنگ مانتوی عید هم باید در نظر بگیرید. برای انتخاب رنگ مناسب به رنگ‌های فصل بهار، رنگ پوست و موها و چشمان خود توجه کنید. این امر به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه مطلب به معرفی انواع مانتو عید ۱۴۰۳ می‌پردازیم.

 

مدل مانتو برای استایل عید نوروز

 

 

جدیدترین و شیک ترین مدل های مانتو برای عید

علاقه خانم‌ها به مدل‌های مختلف مانتو و پر کاربرد بودن این آیتم در استایل، باعث می‌شود که هر ساله طراحان لباس با نزدیک شدن به عید نوروز، مانتوهای جدیدی را طراحی و به بازار عرضه کنند. شاید از گوناگونی و تنوع موجود در بین مانتوهای ترند بهار ۱۴۰۳ تعجب کنید. خوشبختانه آن‌قدر تنوع بالاست که می‌توانید با هر سبک لباس پوشیدن و سلیقه‌ای مانتو عید مناسب خود را انتخاب نمایید. از انواع مانتو ترند امسال می‌توان به مانتو کتی، مانتو ژاکارد، مانتو خامه دوزی و مانتو جین اشاره کرد که در ادامه به شرح هر کدام از این مانتوها و نحوه هماهنگ کردن آن‌ها با سایر لباس‌ها خواهیم پرداخت.

مانتو کتی شیک

مانتوهای کتی از گذشته تا کنون مورد توجه بوده‌اند و هر ساله انواع جدیدی از آن‌ها تولید و به بازار عرضه شده‌اند. این مانتوها بسیار محبوب هستند و در انواع رسمی و غیر رسمی در بازار وجود دارند. برای عید ۱۴۰۳ هم می‌توان با پوشیدن یک مانتو کتی شیک و ترندی، استایلی به روز و جذاب داشت. مانتوهای کتی شبیه به کت‌های زنانه هستند اما قد کمی بلندتری دارند. برخی از این مانتوها با شلوار ست خود تولید شده و به فروش می‌رسند. البته می‌توان آن‌ها را با انواع شلوار جین هم به زیبایی هماهنگ کرد. می‌توانید با توجه به موقعیت، نوع شلوار مناسب را انتخاب کنید. اگر هدف شما از خرید مانتو کتی، شرکت در مراسم‌های رسمی است، بهتر است مانتو را با شلوار پارچه‌ای ست کنید و اگر هدف شما، استفاده روزمره و راحت است، می‌توانید آن‌ها را با شلوار جین هماهنگ کنید. در کنار این استایل، می‌توان انواع لوفر، کفش پاشنه بلند، کتانی و... را با توجه به موقعیت انتخاب کرد.

مانتو ژاکارد

در تهیه مانتوهای ژاکارد از پارچه ژاکارد استفاده می‌شود. ژاکارد به نوعی پارچه‌ تقریبا ضخیم و طرح دار گفته می‌شود که در تهیه آن الیاف پشم، پنبه، ابریشم یا پلی استر به کار رفته است. در پارچه ژاکارد طرح‌ها به صورت برجسته و از جنس خود پارچه هستند و از گلدوزی استفاده نشده است. مانتوهای ژاکارد ایستایی خوبی دارند و طرح‌گل‌دار و شاینی آن‌ها، این مانتوها را به بهترین انتخاب برای مانتو عید ۱۴۰۳، تبدیل می‌کند. به همین دلیل می‌توان این مانتوها را در مراسم‌های رسمی به تن کرده و استایلی چشم‌نواز به ویژه برای شب داشته باشید. بهتر است مانتوی ژاکارد را با شلوار پارچه‌ای و کفش‌های پاشنه بلند ست کنید و استایلی جذاب و شیک برای خود طراحی نمایید. همچنین رنگ شال یا روسری را با توجه به رنگ طرح‌های به کار رفته در مانتو هماهنگ کنید.

 

مانتو ژاکارد

 

 

مانتو خامه دوزی

یکی از جذاب‌ترین انواع مانتو عید، مانتوهای خامه‌ دوزی هستند. طرح این مدل مانتوها ظریف بوده و به شما حس ظرافت زنانه‌ای می‌بخشند. همان‌طور که از نام این مانتو مشخص است، برای دوخت آن از پارچه خامه دوزی استفاده شده است. خامه دوزی به نوعی هنر دوخت روی پارچه گفته می‌شود که انواع طرح و نقش مانند نقش گل یا برگ یا سایر نقوش، روی پارچه بریده می‌شوند و سپس در حاشیه‌ این طرح‌ها، با نخ گلدوزی شده و ظاهری زیبا پیدا خواهند کرد. این مانتوها را می‌توان در انواع موقعیت‌های رسمی و نیمه رسمی پوشید و استایلی چشم‌نواز داشت. مانتوهای خامه دوزی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. برخی از پارچه این نوع مانتوها حالت گیپور دارد، که ظاهری جذاب به آن‌ها می‌بخشد. همچنین به دلیل خنک بودن این پارچه و تنفس پذیری بالای آن، می‌توان علاوه بر بهار، در تابستان و روزهای گرم هم از این مدل مانتو استفاده کرد.

مانتو جین ترند سال ۱۴۰۳

یکی از محبوب‌ترین ترندهای امسال، مانتو جین است. در میان انواع مانتو عید ۱۴۰۳ در کالکشن‌ برندهای مختلف می‌توان مانتو و کت جین را مشاهده کرد. امسال استایل‌های سر تا پا جین بسیار باب شده است و می‌توانید مانتو و کت جین خود را با شلوار جین مناسب هماهنگ کنید. برای این کار به رنگ کت یا مانتو جین توجه کنید تا با شلوار هماهنگ باشد. علاوه بر شلوارهای جین، می‌توانید از شلوارهای کتان هم در کنار مانتو جین استفاده کنید. اگر قصد دارید جلو مانتو خود را باز بگذارید، بهتر است رنگ شومیز زیر کت یا مانتو جین خود را با رنگ شلوار کتان ست کنید. انواع کتانی هم انتخاب خوبی برای ست کردن با مانتو جین به نظر می‌رسند، زیرا استایلی اسپرت برای شما می‌سازند. استفاده کردن از رنگ قرمز در کنار مانتو جین به دلیل مکمل بودن رنگ قرمز با آبی، به جذابیت استایل شما خواهد افزود.

 

مانتو جین ترند سال ۱۴۰۳

 

 

جمع بندی

با نزدیک شدن به آغاز سال نو، خانم‌ها به فکر تهیه مانتوی جدید افتاده و سعی می‌کنند بهترین و به روزترین مدل‌ها را انتخاب کنند. آشنایی با انواع مانتو عید ۱۴۰۳ که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم، به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب مناسبی داشته باشید و مانتو عید خود را با کمترین دغدغه خریداری کنید. دقت داشته باشید که در کنار تمامی نکات ذکر شده در مقاله، حتما مانتو را از طریق فروشگاه‌های معتبر که کیفیت اجناس آن‌ها ثابت شده است، خریداری نمایید. به یاد بسپارید که در کنار رنگ و طرح مانتو، توجه به کیفیت آن ‌هم بسیار مهم است.

 

دیدگاه کاربران
شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید