ایده استایل دانشجویی دخترانه شیک برای دانشگاه

ایده استایل دانشجویی یکی از دل مشغولی‌های بسیاری از افردی است که می‌خواهند سال تحصیلی جدید را در دانشگاه‌ها شروع کنند یا تغییراتی در استایل خود به وجود آورند. از انجایی که دانشگاه قوانین و مقررات خاص خود را دارد، ممکن است بعضی از افراد تصور کنند این مقررات به معنای داشتن ظاهری خسته کننده است، اما چنین نیست و می‌توان با یاد گرفتن نکاتی در مورد استایل دانشجویی، یک استایل جذاب داشت. انواع مانتو کتی و مانتوهای بلند و رسمی برای محیط دانشگاه مناسب هستند، فقط باید بدانید هر کدام از این مانتوها را چگونه با سایر لباس‌هایتان هماهنگ کنید. در این مقاله به استایل داشنجویی با لباس‌های مختلف می‌پردازیم، تا بتوانید با انتخاب لباس‌های مناسب و کاربردی برای محیط دانشگاه یک استایل زیبا داشته باشید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

نکات و قوانین مهم در استایل دانشجویی

استایل دانشجویی دخترانه، مناسب برای رفتن به دانشگاه و قرارگیری در یک محیط رسمی و علمی است. هر دانشگاهی قوانین خود را در مورد پوشش دارد. برخی از این قوانین مشترک که باید توسط دانشجویان رعایت شود و نکاتی که به بهتر شدن استایل دانشجویی شما کمک می‌کند، به شرح زیر است:

  • دانشجوها باید از مانتو دانشجویی جلو بسته استفاده کنند و در صورت استفاده از مانتوی جلو باز زیر آن، تونیک بلند بپوشند.
  • استفاده از شلوار کوتاه ممنوع است و باید شلواری که انتخاب می‌کنید، اندازه مناسبی تا مچ پا داشته باشد.
  • دقت داشته باشید لباس‌هایتان تمیز و مرتب باشد.
  • در هنگام خرید مانتو توجه کنید که استایل دانشجویی دخترانه باید علاوه بر راحتی، شیک هم باشد.

لباس‌هایی را انتخاب نمایید که در طول روز راحت باشید. به عنوان مثال لباس‌های تنگ و چسبان باعث عدم راحتی شما خواهند شد. در ادامه به معرفی چندین ایده برای استایل دانشجویی می‌پردازیم:

استایل دانشجویی با شلوار مام استایل

زمانی که می‌خواهید شلوار برای دانشگاه خریداری کنید، یکی از گزینه‌های انتخابی شما می‌تواند شلوار مام استایل باشد. شلوار مام استایل هم با مانتو کتی و هم با انواع مانتو بلند و مانتو کوتاه هماهنگ می‌شود. از آنجایی که با پوشیدن این نوع شلوار، جوراب پیداست، دقت داشته باشید که از چه مدل جوراب و چه رنگی برای آن استفاده می‌کنید.

استایل دانشجویی با شلوار بوت کات

شلوار‌های بوت کات یا جین دمپا گشاد به هر فرم بدنی‌ می‌آیند و می‌توانید از آن‌ها در استایل دانشجویی خود هم استفاده کنید. برای ست کردن مانتو با شلوار بوت کات دقت کنید که مانتو خیلی بلند نباشد و قد آن حداکثر تا روی زانو قرار بگیرد. این امر قد شما را کشیده‌تر نشان خواهد داد. همچنین از مانتوهای فیت استفاده کنید. هماهنگ کردن شلوار بوت کات با مانتو کتی هم بسیار زیبا خواهد شدو می‌توانید با یک کتانی استایل خود را تکمیل کنید.

استایل دانشجویی دخترانه با شلوار بگ

یکی از شلوارهایی که می‌توان به همراه مانتو کتی و انواع مانتو دانشجویی با قد متوسط یا مانتو کوتاه بپوشید، شلوار بگی است. همچنین می‌توانید شلوار بگ ذغالی خود را با یک با وست مشکی و شومیز سفید ساده به همراه کفش کتانی اسپرت مشکی ست کرده و یک تیپ جسورانه و عالی برای دانشگاه داشته باشید. البته به یاد داشته باشید که پوشیدن شلوار بگ با مانتوی بلند جلو بسته مناسب نیست و می‌تواند ظاهر شما را شلخته و نامرتب نشان ‌دهد.

استایل دانشجویی دخترانه با شلوار بگ

 

 

تاثیر مانتو بلند در استایل دانشجویی

مانتو بلند به شما استایلی رسمی می‌بخشد که نمی‌توان با هیچ لباس دیگری آن را مقایسه کرد. برای اینکه یک استایل دانشجویی دخترانه‌ مدرن و شیک داشته باشید کافی است یک مانتو بلند با شلوار جین اسکینی قد ۹۰ یا شلوار راسته و کفش آکسفورد به تن کنید. مانتوهای بلند شما را کشیده و لاغرتر نشان می‌دهند. اگر هم قوانین دانشگاه، به شما اجازه‌ پوشیدن مانتوهای بلند جلو را می‌دهد، بهتر است یک مانتو بلند جلوباز با یک شومیز ساده در رنگ‌های سیاه، سفید یا طوسی بپوشید و استایلی جذاب داشته باشید. فراموش نکنید برای انتخاب شلوار با مانتو بلند به سراغ شلوار بگ نروید.

استایل دانشجویی با مانتو کتی

مانتو کتی را می‌توان در انواع استایل دانشجویی مانند استایل رسمی، نیمه ‌رسمی و یا استایل کژوال پوشید و به راحتی با لباس‌های دیگر هماهنگ کرد. این مانتوها در طرح‌ها و رنگ‌بندی متنوع به فروش می‌رسند. قد مانتو کتی اغلب کوتاه است و بلندی آن حداکثر تا سر زانو قرار می‌گیرد. اما یکی از پرطرفدارترین استایل‌های دانشجویی مانتوهای کتی به رنگ مشکی هستند. این نوع مانتوها را می‌توان به همراه شلوار پارچه‌ای راسته یا انواع جین بوت‌کات و مام استایل پوشید و استایل رسمی،  نیمه‌ رسمی یا کژوال داشت. می‌توانید یک مانتو کتی اورسایز مشکی را با شلوار جین مام فیت و کفش های کتانی یا لوفر مشکی ست کنید و استایلی زیبا داشته باشید. در این استایل، استفاده از کیف ‌دستی‌های بزرگ به جای کوله پشتی توصیه می‌شود.

استایل دانشجویی با مانتو کتی

 

استایل دانشجویی دخترانه

یکی از ایده‌های خوب برای استایل دانشجویی دخترانه استفاده از مانتوی اسپرت است. این مانتوها ظاهر شما را دخترانه و راحت جلوه می‌دهند و به دلیل آزادی و راحتی، برای محیط دانشگاه بسیار مناسب هستند. برای هماهنگی سایر اجزای استایل باید آن‌ها را نیز از مدل‌های اسپرت انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توان مانتو دانشجویی اسپرت را با شلوار جین، کفش اسپرت و کوله پشتی ست کرد.

استایل کژوال برای دانشگاه

استایل کژوال یک استایل راحت است که می‌توان آن را برای دانشگاه و کوچه و خیابان مورد استفاده قرار داد. در این استایل می‌توان از مانتوهایی با قد متوسط یا مانتو کوتاه، شلوارهای جین مام استایل، شلوارهای کتان و کفش‌های لوفر و کتانی استفاده کرد. همچنین به کار بردن رنگ‌های زنده و محبوب به همراه طرح‌های ساده بخشی از استایل کژوال محسوب می‌شود. می‌توان در این استایل از سارافون و شومیز هم استفاده کرد. به عنوان اکسسوری نیز ساعت‌های ظریف با بند چرمی انتخاب خوبی برای هماهنگ شدن با استایل رسمی هستند.

 

استایل کژوال برای دانشگاه

 

استایل رسمی برای دانشگاه

در هنگام خرید مانتو و شلوار برای دانشگاه، اگر می‌خواهید یک استایل رسمی داشته باشید، مانتوهای بلند برای شما مناسب هستند. همچنین می‌توانید از شلوار پارچه‌ای راسته، کلاسیک یا شلوار کتان راسته یا جذب استفاده کنید. یک انتخاب دیگر برای داشتن استایل‌های رسمی مانتو کتی به همراه شلوار پارچه‌ای است. دقت داشته باشید در این استایل باید کفش رسمی بپوشید و به جای کوله پشتی، از کیف دستی استفاده کنید. همچنین استفاده از استایل مونوکروم و تک رنگ باعث می‌شود ست مانتو کتی و شلوار شما زیباتر و مرتب‌تر به نظر برسد. بهتر است در استایل‌های رسمی از رنگ‌های خنثی مانند طوسی، مشکی یا سورمه‌ای استفاده کنید.

جمع بندی

با داشتن یک استایل دانشجویی دخترانه زیبا و اصولی، می‌توانید دوران تحصیل و حضور در دانشگاه را به یک دوران خاطره‌انگیز برای خود تبدیل کنید. به یاد داشته باشید که پیش از انتخاب و خرید مانتو یا شلوار برای دانشگاه، از قوانین و مقرات پوشش دانشگاه خود آگاه شوید. زیرا بعضی از  دانشگاه‌ها نسبت به نوع پوشش دانشجویان حساسیت بیشتری دارند و بعضی دیگر حساس نیستند. دقت کنید که باید یک استایل مرتب و راحت دانشجویی برای استفاده در ساعات طولانی تحصیل داشته باشید. به همین دلیل لباس‌های خود را از جنس‌های قابل تنفس مانند نخی و در مدل‌های راحت و آزاد یا فیت انتخاب کنید. برای خرید مانتو کتی و انواع مانتو دانشجویی دیگر به همراه شلوار، شومیز و... می‌توانید به وب سایت ایواز پلاس مراجعه کنید و خریدی مطمئن داشته باشید.

 

دیدگاه کاربران
شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید