شیک‌پوشی و جذابیت را با این ست‌ها تجربه کنید

ست های زنانه پرطرفدار | شیک‌پوشی و جذابیت را با این ست‌ها تجربه کنید


 خرید ست های زنانه پرطرفدار برای شیک‌پوشی بیشتر شما 

بسیاری از خانم‌هایی که به ظاهرشان اهمیت می‌دهند، به دنبال خرید ست لباس‌های زنانه هستند. اما انصافا خرید ست لباس زنانه کار آسانی نیست و هم به مهارت نیاز دارد و هم دارای فوت و فن‌های خاص خود است. اکثر خانم‌ها با روش‌های صحیح ست کردن لباس آشنایی ندارند و به دنبال راهی برای ست کردن لباس‌ها به جذاب‌ترین شکل ممکن هستند. اگر شما هم چنین مشکلی دارید، بهتر است با خواندن این مطلب با ست های زنانه پرطرفدار آشنا شوید و اصول ست کردن این نوع لباس‌ها را بدانید.

 

 معیارهای انتخاب ست لباس‌های زنانه که باید بدانید 

شما به روش‌های مختلفی می‌توانید لباس‌های زنانه خودتان را ست کنید. برای مثال برای ست کردن شال و کیف، مانتو و کفش، هودی و شلوار، وست و شومیز یا کت و شلوار زنانه روش‌های متنوعی وجود دارد. ست کردن لباس‌های زنانه دارای نکات مهم هستند که باید با آن‌ها آشنا شوید. به عنوان مثال، یکی از این نکات، توجه به سلیقه و استایل شخصی است.

بیشتر خانم‌ها برای جذاب‌تر دیده شدن، لباس‌های خود را با مواردی مانند روسری، شال، کیف و کفش خود ست می‌کنند. باید اشاره کرد که برخی از ست های زنانه پرطرفدار، با همین ترکیب موجود هستند. شما می‌توانید از فروشگاه‌ها معتبر خریداری کرده یا لباس‌ها خود را به این روش ست کنید. به طور کلی سلیقه شما در ست کردن لباس حرف اول را می‌زند، اما بهتر است در این کار به ترکیب رنگ لباس‌های خود توجه ویژه‌ای داشته باشید. در مجموع چند معیار برای ست کردن لباس وجود دارد که لازم است آن‌ها را بشناسید.

مهم‌ترین معیارها برای انتخاب ست های زنانه پرطرفدار شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ترکیب رنگ لباس‌ها و اکسسوری‌هایی مانند کیف کفش، ساعت و گوشواره
  • فرم و سایز بدن
  • رنگ پوست
  • انتخاب لباس متناسب با فصل
  • نوع لباس مناسب خانه یا مهمانی
  • رسمی یا اسپرت بودن تیپ و استایل (سلیقه شخصی)

 ترکیب‌های رنگی جذاب در ست های زنانه پرطرفدار 

شناخت رنگ‌ها در ست کردن لباس‌های زنانه اهمیت بسیار زیادی دارد؛ چرا که هر ترکیب رنگی ست لباس را جذاب نمی‌کند. شما باید با انواع رنگ‌های گرم و سرد آشنایی داشته باشید و رنگ‌های مکمل را بشناسید. به عنوان مثال، برخی از لباس‌ها که رنگ‌های خاص دارند برای ست شدن باید با اکسسوری‌ها یا لباس‌های دارای رنگ خنثی ترکیب شوند. همچنین برخی از لباس تنها با ترکیب شدن رنگ‌های اصلی ست خواهند شد. برای مثال اگر شما کت جین با رنگ تیره مانند رنگ مشکی یا سرمه‌ای دارید، بهتر است شومیز یا بلوز رنگ روشن زیر آن بپوشید.

شما می‌توانید برای ست کردن بلوز و شلوار از رنگ‌های یکسان یا دو رنگ مکمل استفاده کنید. به عنوان مثال، دو رنگ قرمز و سبز رنگ‌هایی مکملی هستند که با ترکیب رنگ آبی ست جذابی برای لباس‌های زنانه می‌شوند. به طور کلی ترکیب رنگ‌های متضاد ست لباس شما را جذاب‌تر خواهد کرد؛ برای مثال کت آبی را می‌توانید با کیفی نارنجی ترکیب کنید و یک ست بسیار شیک و جذاب داشته باشید.

 چطور می‌توانیم بر اساس رنگ، ست‌های لباس زنانه بخریم؟ 

در ست کردن لباس زنانه بر اساس رنگ، حتما باید رنگ‌های مکمل و متضاد را بشناسید. بعضی از رنگ‌ها، مانند زرد، آبی و قرمز رنگ‌های اصلی به شمار می‌روند که از ترکیب آن‌ها رنگ‌های دیگری مانند نارنجی، بنفش و سبز ایجاد می‌شوند. باید اشاره کرد که رنگ‌هایی مانند سفید، مشکی و خاکستری که رنگ‌های خنثی هستند در ست های زنانه پرطرفدار نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

از سویی دیگر، رنگ‌ها به دو دسته گرم و سرد تقسیم می‌شوند که هنگام خرید ست های لباس معروف باید به آن‌ها توجه کرد. مثلا رنگ‌های زرد، قرمز و نارنجی از رنگ‌های گرم هستند و رنگ‌هایی مثل آبی، بنفش و سبز هم جزو رنگ‌های سرد هستند. اگر با این دسته‌بندی رنگ‌ها آشنا باشید، لباس‌ها را با تنوع بیشتری می‌توانید ست کنید. با توجه به استایل شما، ترکیب رنگ برای لباس‌ها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال ست‌هایی که رنگ خنثی دارند؛ معمولا برای استایل‌های رسمی، کلاسیک و شیک مناسب هستند.

استفاده از لباس‌هایی با رنگ‌های شاد می‌تواند تاثیر زیادی در شادابی چهره شما داشته باشد؛ همچنین انرژی مثبتی به اطرافیان شما می‌دهد. به همین دلیل با ترکیب لباس‌های با رنگ خنثی و لباس‌های دارای رنگ شاد، استایل بسیار زیبا و جذابی پیدا می‌کنید. چرا که استایل شما ترکیبی از سبک رسمی و اسپورت شده و شامل تونالیته رنگی متنوعی می‌شود. به طور کلی استفاده از رنگ‌های روشن شما را جوان‌تر نشان می‌دهد؛ از همین رو بیشتر ست های زنانه پرطرفدار رنگ‌های روشن و شاد دارند.

 

 اصول خرید ست لباس زنانه با توجه به فرم بدن 

فرم بدن یکی از مهم‌ترین معیارها در انتخاب ست های زنانه پرطرفدار به شمار می‌رود. باید اشاره کرد که منظور از فرم بدن، بلندی یا کوتاهی قد و چاق یا لاغر بودن هر فرد است. توجه به فرم بدن در خرید لباس های ست معروف به خانم‌ها کمک زیادی می‌کند. باید بدانید که هر نوع لباسی برای هر قد و قواره‌ای مناسب نیست؛ چرا که ممکن است یک ست لباس قد فردی را کوتاه‌تر یا بلندتر از حد معمول نشان دهد.

به عنوان مثال، یکی از ست های زنانه پرطرفدار شومیز نسبتا گشاد و شلوار دمپا یا پاچه گشاد است که استفاده از آن اصول خاص خود را دارد. چنین ست لباس زنانه‌ای برای خانم‌های قدبلند مناسب است؛ چرا که قد آن‌ها را بلندتر نشان می‌دهد. اما خانم‌های قدکوتاه نباید از چنین ترکیبی استفاده کنند؛ چون در این صورت قد آن‌ها کوتاه‌تر از حد معمول به نظر می‌رسد. بنابراین باید چنین مسائلی را در هنگام خرید ست های زنانه پرطرفدار در نظر بگیرید. باید اشاره کرد که به غیر از قد، بهتر است که جنبه‌های دیگر فرم بدن را هم در نظر داشته باشید تا بتوانید مناسب‌ترین لباس های ست معروف را بخرید.

مهم‌ترین نکات مربوط به فرم بدن برای خرید ست های زنانه پرطرفدار عبارتند از:

  • نوع انحنای بدن
  • نقاط قوت اندام
  • هدف از خرید ست‌های زنانه برای انواع اندام

 ست های زنانه پرطرفدار برای خانم‌های لاغر چه هستند؟ 

معمولا فرم بدن خانم‌های لاغر مشخص است و انتخاب ست های زنانه پرطرفدار برای آن‌ها دشوار نیست. این دسته از خانم‌ها باید با توجه شکل بدن خود نوع ست لباس‌های خود را تعیین کنند. بهترین ست‌ها برای این دسته از خانم‌ها شلوارهای گشاد یا راسته، با مانتوها و ژاکت‌های آزاد است؛ زیرا آن‌ها را پرتر و قدبلندتر نشان می‌دهند. این خانم‌ها می‌توانند پیراهن‌های گل‌دار و شومیزهای گشاد با رنگ شاد بپوشند تا ظاهر جذاب‌تری داشته باشند. در واقع با استفاده از این نوع لباس‌ها چهره خانم‌های لاغر شاداب‌تر دیده می‌شود و لاغر بودن اندام آن‌ها آن‌چنان به چشم نمی‌آید.

 لباس‌های ست محبوب برای خانم‌های چاق کدامند؟ 

خانم‌هایی که اضافه‌وزن دارند و نسبتا چاق هستند فرایند دشوارتری برای انتخاب ست های زنانه پرطرفدار دارند. چرا که فرم دقیق بدن این دسته از خانم‌ها مشخص نیست و هنگام خرید ست باید لباسی با سایز مناسب فرم بدن خود پیدا کنند. باید بدانید که در حال حاضر لباس‌های زنانه سایز بزرگ تنوع زیادی دارند و خانم‌های چاق به‌راحتی می‌توانند لباس مورد نظر خود را بخرند. آن دسته از خانم‌هایی که چاق هستند، برای خرید یک ست زنانه مناسب باید روی نقاط مثبت اندام خود تمرکز کنند.

باور غلطی که در میان خانم‌های چاق وجود دارد این است که اگر لباس‌های خیلی گشاد یا خیلی تنگ بپوشند، اندام آن‌ها جلوه بهتری دارد. اما در صورت انتخاب لباس خیلی تنگ، اندام آن‌ها شکل بدی پیدا می‌کند و برجستگی‌های بدن آن‌ها بیشتر از حد معمول در دید خواهند بود. اگر هم لباس آن‌ها خیلی گشاد باشد، بیشتر از حد معمول چاق دیده می‌شوند. بنابراین خانم‌های چاق باید ست‌هایی را انتخاب کنند که سایز لباس‌ها دقیقا با اندام آن‌ها برابر باشد. در این صورت نه برجستگی‌ها بیش از حد معلوم هستند و نه اندام بیش از حد چاق به نظر می‌رسد.

 انتخاب ست لباس‌های زنانه با توجه به رنگ پوست 

رنگ پوست خانم‌ها نقش مهمی در انتخاب ست های زنانه پرطرفدار دارد. خانم‌ها برای انتخاب ست لباس زنانه باید با تونالیته رنگی پوست خود آشنایی کافی داشته باشند. به این ترتیب می‌توانند لباسی بخرند که به رنگ پوست آن‌ها بخورد. به عنوان مثال برای خانم‌هایی که پوست آن‌ها رنگ گرم دارد، لباس‌های دارای رنگ طبیعی بسیار مناسب است؛ چرا که ظاهر آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند. البته این دسته از خانم‌ها می‌توانند لباس‌هایی با رنگ‌های خنثی مانند کرم یا قهوه‌ای بپوشند. بهتر است این دسته از خانم‌ها لباس‌هایی با رنگ‌های سرد مثل بنفش و آبی انتخاب نکنند؛ چرا که رنگ پوست آن‌ها شبیه به خاکستری دیده می‌شود.

آن گروه از خانم‌هایی که پوست آن‌ها رنگ سرد دارد، لباس‌های با رنگ گرم یا خاکستری خنثی بهترین گزینه خواهد بود. خانم‌های دارای رنگ پوست خنثی، بهتر است در ترکیب رنگ لباس‌های خود، رنگ قرمز را مد نظر داشته باشند. چرا که این رنگ چهره و استایل آن‌ها را به شکل چشمگیری زیبا و جذاب می‌کند.

 روش انتخاب اکسسوری برای انواع ست لباس‌های زنانه 

هر یک از ست های زنانه پرطرفدار معمولا در یک موقعیت خاص قابل استفاده است. به همین دلیل اکسسوری‌هایی مانند ساعت مچمی، کیف و کفش نیز با توجه به موقعیت باید متفاوت باشند. به عنوان مثال کفش پاشنه بلند مجلسی نباید با ست لباس ورزشی پوشیده شود یا نباید از کوله چرمی در ست لباس عروسی استفاده کرد. بنابراین لازم است که نکاتی را در زمینه بدانید تا بتوانید اکسسوری‌های مناسبی برای ست لباس‌های زنانه انتخاب کنید.

مهم‌ترین نکات در انتخاب اکسسوری برای ست لباس زنانه:

  • تناسب تونالیته رنگی ست لباس با اکسسوری‌هایی مانند کیف، کفش و ساعت مچی
  • استفاده از اکسسوری‌های براق برای ست های زنانه پرطرفدار مناسب مجالس رسمی
  • استفاده از اکسسوری‌هایی با رنگ‌های خنثی و شارپ برای دورهمی‌های دوستانه
  • انتخاب اکسسوری‌های شبیه به هم از نظر تم و رنگ
  • استفاده از اکسسوری‌های با رنگ‌های تند در استایل‌های مختلف
  • ست کردن کیف و کفش با شلوار و انتخاب ساعت مچی هماهنگ با دستمال گردن، روسری یا شال

 ست های زنانه پرطرفدار داخل و خارج از خانه 

فرایند انتخاب ست های زنانه پرطرفدار برای داخل خانه و بیرون از منزل متفاوت است و هر کدام نکات خاص خود را دارد. معمولا تعداد اکسسوری‌ها برای ست های زنانه پرطرفدار بیرون از خانه بیشتر از ست های داخل منزل هستند. خانم‌ها وقتی قصد بیرون رفتن از خانه را دارند، از کیف، کفش، ساعت مچی، روسری، پالتو، شال یا روسری، مانتو و موارد دیگر استفاده می‌کنند.

در داخل خانه تنها ساعت مچی، گوشواره و تعدادی موارد محدود دیگر برای آن‌ها قابل استفاده است. برای ست‌های لباس زنانه داخل خانه باید لباس‌های راحت با رنگ شاد انتخاب شوند. به عنوان مثال، ست‌هایی مانند شلوار و شومیز، شلوار و بلوز بافت، شلوار و تیشرت و موارد دیگر از جمله ست‌های داخل خانه هستند. ست‌های بیرون از خانه شامل مواردی اضافی مانند کت، پالتو، مانتو، کاپشن، شال و کلاه می‌شوند.

 لباس های ست معروف برای فصل‌های مختلف 

در هر فصل سال با توجه به نوع آب‌وهوا، ست های زنانه پرطرفدار فرق دارند. مثلا در فصول بهار و تابستان باید از لباس‌های نازک‌تر و در فصول پاییز و زمستان از لباس‌های ضخیم‌تر استفاده شود. باید بدانید که در فصل پاییز ست لباس‌های زنانه با رنگ‌های خردلی، نارنجی، زرد و آجری بسیار جذاب و شیک خواهند بود.

خانم‌ها می‌توانند برای جذابیت بیشتر از هودی، شلوار جین یا کتان و نیم‌بوت یا بوت بلند استفاده کنند. برای فصل تابستان بهتر است از لباس‌های نخی و در فصل زمستان از لباس‌های پشمی و ابریشمی استفاده شود. به طور کلی بهترین رنگ‌های لباس زنانه برای فصل بهار و تابستان رنگ‌های روشن و برای فصل پاییز و زمستان رنگ‌های تیره هستند.

 خرید ست های زنانه پرطرفدار از فروشگاه ایواز 

خانم‌های شیک‌پوش برای افزایش جذابیت استایلشان از تکنیک‌هایی برای ست کردن لباس‌ها با هم استفاده می‌کنند. البته یک راه حل آسان‌تر نیز وجود دارد و آن خرید ست های زنانه پرطرفدار از یک فروشگاه نام‌آشنا است. این لباس‌ها بر اساس تجربه و هنر طراحان به شکل هماهنگ با هم تولید می‌شوند و دیگر نیاز نیست نگران اصول هماهنگی و ست کردن لباس‌ها با هم باشید.

فروشگاه ایواز یک فروشگاه آنلاین انواع لباس زنانه و اکسسوری‌های متنوع است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاه ما ست های زنانه پرطرفدار و لباس های ست معروف را با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

 

 

دیدگاه کاربران
شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید