لباس عید برای مهمانی تحویل سال و عید دیدنی

با رسیدن به روزهای پایانی سال، افراد برای خرید لباس عید در شروع بهار و فصلی جدید شوق بسیاری دارند. از آنجایی که عید نوروز همراه با دید و بازدید‌ها و مهمانی‌ها و مراسم‌های متعددی است، خرید لباس زنانه جدید برای خانم‌ها اهمیت بسیاری دارد. این لباس‌ها شامل انواع بلوز و شومیز، کت زنانه، مانتو و... هستند. نکته‌ای که باید قبل از خرید لباس عید در نظر بگیرید، بررسی کمد لباستان است. با بررسی کمد لباس خود می‌توانید متوجه شوید که به چه لباس هایی نیاز دارید و هنگام خرید می‌توانید لباسی را انتخاب کنید که حداقل با دو مدل لباس دیگر درون کمدتان ست باشد.

همچنین در هنگام خرید لباس عید، باید به سبک استایل و ترندهای سال توجه کنید تا بتوانید ظاهری به روز و زیبا داشته باشید. انتخاب رنگ‌های خنثی نیز باعث می‌شود که کار شما برای ست کردن لباس‌ها آسان‌تر شود. برای آشنایی با نکات ضروری در هنگام خرید لباس‌های عید با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

 

خرید لباس‌های عید

 

 

لباس مجلسی برای مهمانی

از آنجایی که عید نوروز بهانه‌ای برای رفتن به مهمانی‌ها و مراسم‌های بهاری به شمار می‌آید، یکی از لباس‌هایی که باید برای عید نوروز تهیه کنید، لباس‌های رسمی و مجلسی است. به دلیل اینکه لباس‌های رسمی و مجلسی با لباس‌های روزمره متفاوت هستند، باید نوع مهمانی و محلی که می‌خواهید در آن لباس را بپوشید، در نظر بگیرید. یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای لباس‌های مجلسی در عید نوروز، لباس‌های براق و شاینی است. می‌توانید انواع لباس‌های سنگ دوزی شده و یا پولکی را انتخاب کنید تا در مهمانی‌ها بدرخشید. همچنین شومیزهای ساتن که براق به نظر می‌رسند، انتخاب مناسبی محسوب می‌شوند . لباس‌های شاینی خود را می‌توانید با اکسسوری‌های ساده و مناسب ست کنید، تا لباس شما مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

ست کت و ژیله

اگر می خواهید در عید نوروز ۱۴۰۳ یک استایل به روز و رسمی زیبا داشته باشید که جذابیت و اقتدار بیشتری به ظاهر شما می‌بخشد، می‌توانید ست کت و ژیله زنانه را انتخاب کنید. امسال ست‌های کت زنانه و ژیله بسیار ترند شده‌اند و می‌توانند یک گزینه عالی برای مهمانی‌های بهاره باشند. می‌توانید این ست‌ها را در رنگ‌های پرطرفدار مانند سورمه‌ای، طوسی، زغالی و مشکی یا هر رنگ دیگری که بخواهید انتخاب  نموده و آن را با یک شومیز زیبای بهاره ست کنید.

 

ست کت و ژیله

 

شومیزهای مردانه

یکی از انواع لباس زنانه که بسیار راحت و کاربردی‌ محسوب می‌شوند، شومیزهای مدل مردانه یا همان پیراهن مردانه هستند. این شومیزها در بدن حالتی آزاد دارند و می‌توان آن‌ها را به تنهایی به جای مانتو نیز استفاده کرد و یا زیر کت پوشید و یک استایل رسمی زیبا داشت. در هنگام خرید شومیز های زنانه به سایز آن دقت کنید تا  خیلی تنگ یا خیلی گشاد نباشد. این امر باعث می‌شود تا ظاهر نامناسبی برای شما ایجاد شود. بنابراین، پیش از خرید لباس، آن را بپوشید و از اندازه آن مطمئن شوید.

 

خرید شومیز های زنانه

 

ساده و شیک بپوشید

به طرح و هماهنگی لباس‌ها با هم دقت کنید. در سال‌های اخیر استایل‌های ساده مانند مونوکروم بسیار ترند شده‌اند که شیک به نظر می‌رسند و کار شما را برای هماهنگ کردن لباس‌هایتان آسان‌تر می‌کنند. سعی کنید در هنگام انتخاب لباس عید به رنگ پوست و موی خود توجه کنید تا لباس‌ها بیشترین هماهنگی را با ظاهر شما داشته باشند و جذاب‌تر به چشم بیایند. همچنین، انتخاب طرح‌های شلوغ و غیر متعارف برای همه افراد مناسب نیست و می‌تواند از جذابیت ظاهری شما بکاهد. اگر یک آیتم مانند مانتو یا شومیز را با طرح شلوغ انتخاب می‌کنید، باید بقیه اجزای استایل خود را ساده نگه دارید.

 

ساده و شیک پوشی

 

 

از لباس های رنگی و خلاقانه استفاده کنید

بهار فصل رنگ‌هاست؛ رنگ‌های روشن و بهاری باعث ایجاد ظاهری سرزنده و شاداب برای شما می‌شوند. رنگ ترند امسال رنگ هلویی است که یک رنگ روشن و شیک محسوب می‌شود و می‌توانید در اکسسوری یا لباس‌های خود از آن استفاده کنید. همچنین استفاده از لباس‌هایی با طرح‌های خلاقانه شما را از دیگران متمایز کرده و باعث جلب توجه افراد به ظاهر شما می‌شود. ممکن است استفاده از لباس‌های رنگی در نگاه اول خیلی پر هیجان و شلوغ به نظر بیاید، اما باید بدانید که استفاده از رنگ‌ها اگر به درستی رخ دهد، می‌تواند شما را بسیار شیک و جذاب نشان دهد. پس بابت استفاده از لباس‌های رنگی نگران نباشید، شما می‌توانید در هر سنی با کمی دقت، انواع لباس زنانه رنگی را در استایل خود مورد استفاده قرار دهید.

 

استفاده و خرید لباس های رنگی

 

طرح های متفاوت بپوشید

پوشیدن طرح‌های یکنواخت و همیشگی ظاهر شما را خسته کننده نشان می‌دهد. برای بهار امسال می‌تواند لباس‌هایی با خلاقیت و جزئیات متفاوت به تن کنید و جسارت خود را نشان بدهید. به عنوان مثال می‌توانید به سراغ بلوز و شومیز با پارچه‌های طرح‌دار و برش‌های خاص بروید،یا شومیز های زنانه با یقه‌های کار شده و خاص را انتخاب کنید.

شومیز های رنگ روشن

یکی از لباس‌های جذاب در استایل بهاری، شومیزهای رنگ روشن است. برای بهار انواع شومیز با رنگ‌بندی متنوع تولید و به بازار عرضه می‌شود و این امر انتخاب را برای افراد آسان‌تر می‌کند. شومیز سفید، صورتی و کرم با رنگ‌های روشن، یکی از کاربردی‌ترین لباس‌های بهار و تابستان محسوب می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را با رنگ‌های مختلف ست کنید تا استایل شما یادآور بهار در مراسم‌ها و مهمانی‌ها باشد. همچنین ترکیب شومیز سفید با شلوار مشکی یا جین آبی نیز یک انتخاب محبوب است. در نهایت می‌توانید با یک لوفر یا کتانی سفید استایل خود را تکمیل کنید.

 

شومیز سفید ( بیسیک )

 

شومیز طرح دار

شومیزهای طرح‌دار ظاهر شما را از یکنواختی خارج می‌کنند و باعث می‌شوند که ظاهری جوان‌تر و دخترانه‌تر داشته باشید. این نوع لباس زنانه برای دورهمی‌های دوستانه انتخاب مناسبی محسوب می‌شود. البته می‌توان با ساده نگه داشتن سایر اجزای استایل و کمی تغییرات، از شومیزهای طرح‌دار در استایل‌های نیمه رسمی و استایل خیابانی نیز استفاده کرد. دقت داشته باشید که بهتر است شومیز طرح‌دار خود را با یک شلوار و شال یا روسری ساده ست کنید، تا ظاهر شلوغی نداشته باشید و تعادل در استایل شما حفظ شود.

 

شومیز طرح دار

ست سفید بپوشید

یکی از پرکاربردترین شومیزهای زنانه، شومیز سفید است. رنگ سفید رنگی روشن و یادآور پاکی و تمیزی است. برای بهار و تابستان بهتر است شومیز سفید خود را به همراه شلوارهای سفید جین یا پارچه‌ای در انواع بگ و مام استایل، ست کنید و یک ظاهر زیبا برای فصل‌های گرم داشته باشید. همچنین می‌توانید ست کت و شلوار سفید را برای پوشیدن انتخاب کنید و ظاهری بهاری داشته باشید. ست کردن لباس‌های سفید با شال‌هایی به رنگ سرخابی، صورتی، هلویی و... برای بهار و تابستان ظاهری شاداب و درخشان برای شما می‌سازد. بنابراین حتما درون کمد بهاری خود شومیز، کت، تاپ و شلوارهای سفید داشته باشید.

 

ست سفید بپوشید

جمع بندی

انتخاب لباس زنانه برای مهمانی‌های عید و مراسم دید و بازدید بهاری و سفرهای نوروزی، یک انتخاب حساس است. از یک طرف باید به ترندهای سال توجه کنید و از طرفی سلیقه و سبک خود را در نظر بگیرید. بهتر است پیش از هر اقدامی به کمد لباس خود نگاهی بیندازید تا از انتخاب لباس‌های تکراری بپرهیزید و بتوانید لباس‌هایی انتخاب کنید که با سایر اجزای استایل شما تناسب داشته باشند. در این مقاله به انواع لباس‌های بهاری که می‌تواند در بهار ۱۴۰۳ به تن کنید، پرداختیم و نکات مهم راجع به انتخاب لباس عید را برای شما شرح دادیم. در پایان به یاد داشته باشید با خرید از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند ایواز پلاس می‌توانید به مجموعه‌ای از لباس‌های به روز و شیک برای بهار دسترسی داشته باشید.

 

 

 

دیدگاه کاربران
شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید