بهترین ست‌هایی که می‌توانید در فصل سرد بپوشید

بهترین ست‌هایی که می‌توانید در فصل سرد بپوشید


 ست کردن لباس‌ها در سردترین فصل سال 

پوشیدن لباس ست برای بانوان در هر فصلی از جمله فصل زمستان بسیار مهم است و مکمل استایل خانم‌ها است. در این فصل سرد با توجه به این که می‌توانید لباس‌های بیشتری بپوشید، دست شما برای انتخاب لباس‌های متنوع و ست کردن آن‌ها بازتر است. ست کردن مانتو و کفش در زمستان اهمیت زیادی دارد؛ برای مثال در این فصل پوشیدن بوت‌ها یا نیم‌بوت‌ها می‌توانند حسابی استایل جذابی برای شما ایجاد کنند. امکان ست کردن این کفش‌ها با مانتو و پالتوهای زمستانی هم وجود دارد که یکی از مهمترین کارها برای داشتن استایلی شیک در فصل‌های سرد سال است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با روش‌های ست کردن مانتو و کفش زمستانی آشنا شوید.

 ست مانتو و کفش زمستانی را جدی بگیرید 

تمامی فشن‌دوستان می‌دانند که ست کردن کفش با بیرونی‌ترین لایه لباس می‌تواند ظاهر جذابی به استایل شما دهد. این قاعده ساده اما حیاتی را در فصل زمستان نیز باید رعایت کنید تا در کنار گرما زیبایی خاصی به شما دهند. همه می‌دانند که بهترین بخش لباس‌های زمستانی برای دختر خانم‌ها، کفش‌ها هستند. تقریبا تمامی دخترها و خانم‌ها آرزو دارند یک کمد پر از کفش‌های متنوع با رنگ‌های مختلف داشته باشند. همین مسئله اهمیت ست کردن کفش با مانتو زمستانی را نشان می‌دهد.

انتخاب مانتو برای مهمانی‌ها یا مجالس یکی از سخت‌ترین انتخاب خانم‌ها است که در صورت انتخاب یک بوت پیش از آن، می‌توانند به راحتی مانتو و یا پالتو مورد نظر را انتخاب کنند. در مراسم‌های برندهای بزرگ دنیا مانند شنل (Chanel) پوشیدن مانتو و کفش هم رنگ یکی از اصول ست کردن لباس است که شاید در نگاه اول به چشم نیاد اما تاثیر زیادی در زیبایی دارد.

کفش‌های زمستانی انواع مختلفی دارند که از آن‌ها می‌توان به چکمه‌های بلند، انکل بوت و بوت ساق‌دار اشاره کرد. برای ست کردن مانتو و کفش زمستانی در ابتدا باید انواع کفش‌های زمستانی را بشناسید. در ادامه این بخش به معرفی انواع بوت‌های زنانه می‌پردازیم.

 انواع کفش‌های زمستانی برای خانم‌ها 

در این بخش از مطلب ست مانتو و کفش زمستانی ، قصد داریم انواع بوت را معرفی کنیم. از انواع بوت زنانه که برای ست کردن در فصول سرد مناسب هستند، می‌توان به بوت‌های پشمی یا بوت‌های خزدار اشاره کرد. این بوت‌ها را می‌توانید با ترفند‌های مختلفی با شلوارهای جذب و به ویژه لگ‌ها ست کنید. برخی دیگر از بوت‌های زنانه به شرح زیر هستند:

  • بوت آکسفورد
  • بوت بارونی
  • بوت چانکی
  • بوت جورابی
  • بوت آگ
  • بوت فرینج
  • بوت چلسی
  • بوت سوارکاری

 چگونه می‌توانیم مانتو و کفش خود را ست کنیم 

همانطور که گفته شد ست مانتو و کفش زمستانی مزایای متعددی مانند راحت‌تر کردن انتخاب مانتو دارد. برای دست‌یابی به ویژگی‌های این ست، باید چندین نکته را رعایت کنید تا استایل زیبایی در فصل زمستان داشته باشید. در این بخش با برخی از مهم‌ترین نکات ست کردن مانتو و کفش زمستانی آشنا می‌شویم.

 کفشی انتخاب کنید که یک لایه تیره‌تر از مانتو باشد 

انتخاب کفش و مانتویی که دقیقا هم رنگ باشند، حدود بیست سالی می‌شود که از مد افتاده است. بنابراین در دنیای مد امروز باید به سراغ کفشی بروید که یک لایه از مانتو شما تیره‌تر است. تفاوت رنگ‌های مانتو و کفش شما به سختی قابل تشخصی است اما رعایت کردن همین نکته به استایل شما ظاهری جذاب می‌دهد.

 گاهی اوقات متفاوت باشید 

گاهی اوقات باید به سراغ تغییر بروید، این تغییر می‌تواند با ست کردن پترن‌های مانتو با کفش زمستانی همراه باشد. شما می‌توانید نوع طرح مانتو خود را با کفش‌های زمستانی ست کنید تا یک استایلی خاصی برای خود درست کرده باشید. زمانی باید به سراغ استایل‌های متفاوت بروید که قصد داریم در یک مجلس یک خبر مهم را بیان کنید یا می‌خواهید در نظر همه خاص به نظر برسید.

 در تمامی موقعیت‌ها مانتو و کفش خود را ست کنید؛ نه فقط مهمانی‌ها! 

در ابتدا باید یک نکته را در ذهن خود پاک کنید و آن هم این است که پوشیدن و ست کردن مانتو و کفش در زمستان تنها برای مهمانی‌های رسمی است. از این استایل می‌توانید به صورت کژوال در بیرون رفتن‌ها یا جمع‌های دوستانه نیز استفاده کنید. یادتان باشد، شیک پوشیدن دلیل نمی‌خواهد. به عنوان مثال می‌توانید بوت و مانتو خود را به همراه یک شلوار جین زیبا به تن کنید تا یک استایل خاص خیابانی داشته باشید.

 نکات مهم و کاربردی در مورد ست مانتو و کفش زمستانی 

با گذر زمان در دنیای مد، پوشیدن مانتو و کفشی که تناژ رنگی یکسانی دارند، تقریبا در حال رسیدن به تاریخ انقضای خود است. ست کردن رنگ‌های متفاوت در میان مردم به سرعت در حال محبوب شدن می‌باشد که طراحان فشن به دنیا معرفی کرده‌اند. مشکل این روند در ست کردن لباس‌های زمستانی به ویژه مانتو و کفش این است که بسیاری از ما با قواعد مناسب ست مانتو و کفش زمستانی آشنا نیستیم.

یکی از نکاتی که باید به هنگام انتخاب کردن کفش مناسب زمستانی در نظر داشته باشید، در نظر گرفتن مناسبتی است که قصد رفتن به آن را دارید. شما می‌توانید برای رفتن به یک مجلس شاد، به سراغ پوشیدن بوت‌های ظریف و زیبا مانند بوت‌های روی زانو بروید.

یکی از نکات حیاتی دیگر برای ست مانتو و کفش زمستانی این است که حتما راحتی را پیش از زیبایی قرار دهید. پوشیدن کفش‌هایی که اندازه پای شما نیستند در فصل زمستان می‌تواند آسیب‌های جدی به پای شما وارد کنند. بنابراین برای انتخاب بوت حتما راحتی را در اولیت اول قرار دهید.

در صورتی که می‌خواهید با ست مانتو و کفش زمستانی خود در یک مجلس کاملا برجسته به نظر برسید، می‌توانید از ترکیب رنگ‌های متضاد استفاده کنید. به عنوان مثال اگر مانتو و دیگر لباس‌های شما تماما مشکی هستند، به سراغ بوت‌های سفید رنگ بروید. این بوت‌ها علاوه بر این که خاص هستند در کنار استایل تمام مشکی می‌توانند استایل شما را بی‌نظیر کنند. در نظر داشته باشید هرگز به دنبال پوشیدن مانتوهای براق با بوت نروید، این استایل مدت‌ها است که از مد افتاده‌اند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود در استایل زمستانی حتما به دنبال رنگ‌ها و پارچه‌های کلاسیک بروید. 

 برخی از بهترین ست‌های مانتو و کفش زمستانی 

در این بخش از مطلب قصد داریم چندین استایل زنانه را برای فصل زمستان معرفی کنیم که تمامی ویژگی‌های مناسب را دارند. اولین ایده برای داشتن ست زمستانی استفاده از بوت‌های بلند مشکی به همراه یک مانتو بلند سفید است. در این حالت شاید هزینه خشک‌شویی شما افزایش پیدا کند، اما استایل خاصی خواهید داشت که در مجالش خواهید درخشید. در کنار استایل تمامی سفید می‌توانید از اکسسوری‌های مشکی به همراه بوت مشکی استفاده کنید.

پوشیدن بارونی‌هایی با رنگ خنثی به همراه بوت‌های کف تخت از دیگر ایده‌های عالی برای ست مانتو و کفش زمستانی است. برای مثال می‌توانید از یک بارونی زیتونی به همراه یک بوت سیاه و یک دست شلوار جین استفاده کنید تا یک استایل تقریبا کژوال داشته باشید.

اگر به دنبال استایل کمی کلاسیک‌تر در فصل زمستان هستید حتما به سراغ پوشیدن کت ترنچ همراه با بوت‌های پاشنه بلند بروید. این استایل با وجود این که بسیار کلاسیک است، استفاده از رنگ‌های شاد در آن نیز مجاز است. برای مثال می‌توانید از کت‌های ترنچ براق و روشن به همراه بوت‌های قهوه‌ای استفاده کنید.

یکی دیگر از استایل‌های عالی برای زمستان استفاده از کت شتری به همراه بوت‌های انکل یا همان نیم‌ساق هستند. این استایل ظاهری رسمی و زیبا با پوشیدن جین ساده و استفاده از اکسسورهای‌های مشکی بسیار خاص می‌شود.

پوشیدن کت‌های برجسته به همراه بوت‌های نیم‌ساق از انواع ست‌های لباس جذابی است که می‌توانید در فصل زمستان در هر مناسبتی از آن استفاده کنید. شما می‌توانید رنگ نیم بوت خود را سفید انتخاب کنید اما یک کت برجسته مشکی رنگ بپوشید تا تضاد رنگ‌ها به استایل شما زیبایی خاصی دهند. آخرین ست مانتو و کفشی که معرفی می‌کنیم، به نوعی ترند این روزهای دنیای مد به شمار می‌رود و آن هم پوشیدن کت راه راه به همراه یک بوت چرم ساق بلند است.

 با ست کردن مانتو و کفش خود در زمستان، زیباتر از همیشه باشید 

بعضی از خانم‌ها تصور می‌کنند که ست کردن لباس مختص به فصول گرم سال است و حتما باید برای ست کردن لباس‌های خود به یک مهمانی دعوت شده باشند. باید بدانید که ست کردن لباس‌های خود به ویژه مانتو و کفش از ترفندهایی است که اصلا نیاز به مناسبت خاصی ندارد. یکی از نکاتی که باید برای ست کردن لباس به آن توجه داشته باشید این است که نباید لباس‌هایی که ست می‌کنید، دقیقا رنگ‌های یکسان داشته باشند. گاهی اوقات می‌توانید به سراغ تغییر بروید و مانتو و کفشی را با هم ست کنید که الگوی یکسان دارند. اگر قصد دارید استایل خود را در زمستان شیک کنید، حتما به سراغ ست کردن مانتو با کفش‌های زمستانی هم بروید.

 

دیدگاه کاربران
شما هم می توانید درمورد این مطلب نظر بدهید